tyr63 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Neeeei! Kryserer fingre og tær på at dagen i dag er DAGEN....... 0 Siter
bjonde Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Neeeei! Kryserer fingre og tær på at dagen i dag er DAGEN....... Hei!! Ja da håper vi det!! For en spenning!! Lykke til. Da hører vi det vel her da tenker jeg :-)) vennlig hilsen bjonde 0 Siter
sol05 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei!! Ja da håper vi det!! For en spenning!! Lykke til. Da hører vi det vel her da tenker jeg :-)) vennlig hilsen bjonde Håper dere får telefon FORT11111 Det er ikke sunt for kropp og sjel å vente slik! Men- for en fantastisk følelse når man endelig har fått bekreftelsen. 0 Siter
tyr63 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Håper dere får telefon FORT11111 Det er ikke sunt for kropp og sjel å vente slik! Men- for en fantastisk følelse når man endelig har fått bekreftelsen. Ja, det håper jeg også.- Dette er seig-pining, men likevel fryktelig spennende! Og jeg vet det blir fort glemt når telefonen først kommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.