Jie Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hei caty !! Gratulerer så masse til dere begge med ei lita Hunan-prinsesse. KAn ..med mange andre skrive under på at de er alldeles nyyydelige :-) Hvis jeg tenker riktig nå...snakket vi litt sammen på "nyttårstreff" ?? Og at vi kanskje treffer dere på "høsttreffet" ?...eller tar jeg fullstendig feil ? I allefall ..masse gratulasjoner, og lykke til på den store reisen :-) PS: Vår yngste er også fra Hunan ( Shangsha ) Klem fra 0 Siter
midnattsol Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gratulerer så mye med den lille kinaprinsessen - og med det nye huset!! 0 Siter
Pietra Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gratulerer så masse med det etterlengtede gullet! Prøvde å gratulere deg på fub, men det skjedde noe rart :-o Jeg prøver igjen. En slik anledning fortjener dobbeltgratulasjon ;o) 0 Siter
caty1365380534 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Hei caty !! Gratulerer så masse til dere begge med ei lita Hunan-prinsesse. KAn ..med mange andre skrive under på at de er alldeles nyyydelige :-) Hvis jeg tenker riktig nå...snakket vi litt sammen på "nyttårstreff" ?? Og at vi kanskje treffer dere på "høsttreffet" ?...eller tar jeg fullstendig feil ? I allefall ..masse gratulasjoner, og lykke til på den store reisen :-) PS: Vår yngste er også fra Hunan ( Shangsha ) Klem fra Hei Ja du har nok rett i det, du skulle følge med når tildelingene kom!!! Kanskje kommer vi en liten tur på høsttreffet og viser fram vår lille prinsesse. Klem fra Caty 0 Siter
sissilina Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Gratulerer, snart er ventetiden over! Gratulerer så mye:) Alltid koselig å lese sånne meldinger her, synes jeg. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.