Gå til innhold

Hvordan har dere Colombiaventere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror vi har klumpet oss sammen og klager til hverandre. Hvis vi skulle fått fritt utløp her på dol hadde det nok ikke vært dominans av Kina-adoptanter man hadde klaget på her ;o)

Jeg kan bare snakke for min egen del - Snart er det juni, og vi har enda ikke fått distrikt. Hadde noen sagt det til meg da vi sendte papirene i mai i fjor... Vel, det er godt man ikke vet alt på forhånd!

Humøret går opp og ned veldig fort, og veldig ofte. Har mine turer ned i kjelleren, men karrer meg opp igjen. En dag nærmere for hver dag som går, og når det endelig skjer, så er det vel verd ventingen :-)

Det var statusrapport fra meg.

Beste hilsen fra

Colombiamamma

Tror vi har klumpet oss sammen og klager til hverandre. Hvis vi skulle fått fritt utløp her på dol hadde det nok ikke vært dominans av Kina-adoptanter man hadde klaget på her ;o)

Jeg kan bare snakke for min egen del - Snart er det juni, og vi har enda ikke fått distrikt. Hadde noen sagt det til meg da vi sendte papirene i mai i fjor... Vel, det er godt man ikke vet alt på forhånd!

Humøret går opp og ned veldig fort, og veldig ofte. Har mine turer ned i kjelleren, men karrer meg opp igjen. En dag nærmere for hver dag som går, og når det endelig skjer, så er det vel verd ventingen :-)

Beste hilsen fra

Deg er jo en av de jeg uansett hører litt fra....

Skjønner godt du er frustrert og lei.

XXXXX for at dere snart får gode nyheter

Annonse

Beste hilsen fra

Jeg har sendt deg en mail...

klem

Vi venter da også på reg. øst........Har begynt å bli litt verpesyk. Har f.eks begynt å selge unna ting for å gjøre plass på det siste barnerommet he-he.

Prøver å følge med på hva som skjer i Colombia og er ikke glad for at ventetiden ser ut til å øke.

klem

Ja, vi har det vel etter forholdene bra! Vi er jo her inne like ofte som før - tror jeg snakker for flere enn meg selv - men det er klart at Colombia 2005- mailgruppen nok blir der det meste utveksles.

Vi er inne i 12 ventemåned på ICBF. Kanskje det skjer noe mer til høsten??!!

Mvh

Holder med deg der ja ;-). VI VIL HA SYT OG KLAG OGSÅ HER *ler*, sånn er det bare :-)

Ok, jeg lover å skrive et syte & klage-innlegg her i uka, ok?? ;o)

Jeg kan se at det blir litt stille på Colombiafronten her for tiden nå som vi har et eget sted vi kan stange hodet i veggen. Men tro meg, dere har IKKE lyst til å lese alle de innleggene her inne. Og jeg tror ikke vi har lyst til å blottlegge oss sånn for hele verden (AF inkludert...) heller.

Men altså, jeg lover å være flinkere til å sutre & klage på dol, hihihi...

Beste hilsen fra

Holder med deg der ja ;-). VI VIL HA SYT OG KLAG OGSÅ HER *ler*, sånn er det bare :-)

Helt enig. Det er egentlig litt synd at vi har gått til vår egen tue. Husker selv hvor gøy det var med alle innlegg her når vi ventet første gangen og ser jo at innleggene fra oss Colombiasøkere er sterkt reduserte. Vi får skjerpe oss. Må nok dobbeltskrive av og til!!

Annonse

Vet ikke helt om jeg kvalifiserer som Colombia-venter, siden vi fortsatt venter på bufetat Sør..... Men jeg stiller meg bak dem som vil ha mer colombia-syting her ;o) På den måten får vi lenger bak i løypa vite hvordan tingenes tilstand er i landet "vårt", sett fra innsida....

Jeg kan godt syte litt jeg også om det er ønskelig :-D

Colombiamamma

Vet ikke helt om jeg kvalifiserer som Colombia-venter, siden vi fortsatt venter på bufetat Sør..... Men jeg stiller meg bak dem som vil ha mer colombia-syting her ;o) På den måten får vi lenger bak i løypa vite hvordan tingenes tilstand er i landet "vårt", sett fra innsida....

Jeg kan godt syte litt jeg også om det er ønskelig :-D

Akkurt sånn tenker jeg også :-))

;-)

Colombiamamma

Helt enig. Det er egentlig litt synd at vi har gått til vår egen tue. Husker selv hvor gøy det var med alle innlegg her når vi ventet første gangen og ser jo at innleggene fra oss Colombiasøkere er sterkt reduserte. Vi får skjerpe oss. Må nok dobbeltskrive av og til!!

Takk takk :-))

Colombiamamma

Ok, jeg lover å skrive et syte & klage-innlegg her i uka, ok?? ;o)

Jeg kan se at det blir litt stille på Colombiafronten her for tiden nå som vi har et eget sted vi kan stange hodet i veggen. Men tro meg, dere har IKKE lyst til å lese alle de innleggene her inne. Og jeg tror ikke vi har lyst til å blottlegge oss sånn for hele verden (AF inkludert...) heller.

Men altså, jeg lover å være flinkere til å sutre & klage på dol, hihihi...

Beste hilsen fra

Takk takk :-))

Savner dere vet dere!

Håper så veldig at dere snart får gode nyheter!

Vil gjerne ta del i både uffing og klaging, ups and downs! For meg som er førstegangs - det er noe med å bli kjent med alle sidene av denne prosessen. Og så blir det desto artigere å få lov til å "dele" litt av gleden når den kommer - for den kommer jo!

(Vi venter sjøl på å få melding fra AF om at papirene skal være sendt til Colombia - så vi ligger jo minst ett, kanskje inntil 2 år etter dere - det er leeenge venting det!)

Ønsker dere alt godt i ventetida framover!

Beste hilsen fra

Der ser du, det er deres skyld at vi kinaadoptanter får kjeft for at vi er sytete.

Skam deg!

;-)

Der ser du, det er deres skyld at vi kinaadoptanter får kjeft for at vi er sytete.

Skam deg!

;-)

Hihihi, ja der har du det!!! Helt klart vår skyld! Hvis vi hadde teppelagt dol med de rundt 2000 meldingene som er skrevet på Colombia2005 siden januar, så hadde de vært mer opptatt av å klage over sytingen vår enn deres. Helt klart! ;o)))

Du, skal vi ta den diskusjonen vi hadde på msn'en en gang til ;o)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...