Gå til innhold

Hvordan har dere Colombiaventere det?

Anbefalte innlegg

Hihihi, ja der har du det!!! Helt klart vår skyld! Hvis vi hadde teppelagt dol med de rundt 2000 meldingene som er skrevet på Colombia2005 siden januar, så hadde de vært mer opptatt av å klage over sytingen vår enn deres. Helt klart! ;o)))

Du, skal vi ta den diskusjonen vi hadde på msn'en en gang til ;o)

Beste hilsen fra

Det tror jeg ikke vi skal utsette våre omgivelser for du! ;-)

Hihihi....

Fortsetter under...

Det tror jeg ikke vi skal utsette våre omgivelser for du! ;-)

Hihihi....

Det hadde jo vært en fin kombinasjon av Colombia OG Kina-prat da ;o)

Hihihi, nei, vi drøyer den! Men skanneren min og jeg ser fram til besøk av familien GP (nesten GT.... ;o) og noen bilder i morgen....

Beste hilsen fra

Håper så veldig at dere snart får gode nyheter!

Vil gjerne ta del i både uffing og klaging, ups and downs! For meg som er førstegangs - det er noe med å bli kjent med alle sidene av denne prosessen. Og så blir det desto artigere å få lov til å "dele" litt av gleden når den kommer - for den kommer jo!

(Vi venter sjøl på å få melding fra AF om at papirene skal være sendt til Colombia - så vi ligger jo minst ett, kanskje inntil 2 år etter dere - det er leeenge venting det!)

Ønsker dere alt godt i ventetida framover!

Heisann.Prøver meg på å skrive et innlegg.Masse bedrøvelig lesning her,forresten. Vi er kjempeglad idag, har nettopp blitt godkjent av colombianske myndigheter i aldersgruppe 0-1år.Lurer på hvor mange av dere som er godkjent i denne aldersgruppen? Søknaden vår ble sendt til colombia jan.05. Vet noen om dette er kort godkjenningstid?

Heisann.Prøver meg på å skrive et innlegg.Masse bedrøvelig lesning her,forresten. Vi er kjempeglad idag, har nettopp blitt godkjent av colombianske myndigheter i aldersgruppe 0-1år.Lurer på hvor mange av dere som er godkjent i denne aldersgruppen? Søknaden vår ble sendt til colombia jan.05. Vet noen om dette er kort godkjenningstid?

Gratulerer med godkjenningen!! Kom den i dag? Kjekt! Deilig at det er noen som får gode nyheter. Når var godkjenningen datert? Så vidt jeg vet så varierer tiden for godkjenning fra ca 3 mnd til over 6 mnd, så om dere nå har ventet ca 4, så ligger dere vel midt på treet.

Beste hilsen fra

Gratulerer med godkjenningen!! Kom den i dag? Kjekt! Deilig at det er noen som får gode nyheter. Når var godkjenningen datert? Så vidt jeg vet så varierer tiden for godkjenning fra ca 3 mnd til over 6 mnd, så om dere nå har ventet ca 4, så ligger dere vel midt på treet.

Beste hilsen fra

Søknaden ble lever DVA 07.02.05 og ble godkjent 25.05.Er kanskje litt vel i skyene nå,men håper det ikke blir så lenge til distrikt.

Vel,vel lander nok tidsnok.. lykke til selv

Hei

Det må¨da være bra og få godkjent allerede nå, er det deres første godkjenning?

Vi sendte papirer 10.12.04 og har enda ikke hørt et pip

Annonse

Hei

Det må¨da være bra og få godkjent allerede nå, er det deres første godkjenning?

Vi sendte papirer 10.12.04 og har enda ikke hørt et pip

Ja vi er førstegangssøkere og er utrolig spente. Søker info alle steder,men alt er jo så usikkert i colombia for tiden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...