Gå til innhold

Vet ikke helt hvordan jeg skal ta denne... ;o)

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et nytt smykke. En somerfugl, ganske stor, i turkis. Og Bella synes det er sååååååå nydelig. Det første hun sa da hun så det var "mamma, når du ikke liker det lengre, kan jeg få det?". Og det svarte mamma ja til :-)

I kveld, ved leggetid sukket Bella tungt og sa "mamma, du kommer aldri til å hate det smykket! Men jeg må i alle fall få det når du dør"... Jadda! ;o)

...og i barnehagen i dag hadde de bakt "svinger i kanelen", kunne hun fortelle, hihihi :-))

Beste hilsen fra

Fortsetter under...

Hun er nå søt og da :-)))

Jeg lo godt da jeg leste dette. Det er utrolig hva de tenker disse små. Kanskje hun kan få et slikt et som en premie for ett eller annet???

Mvh

Jeg tenkte at hun skulle få et slikt smykke som premie, tror det er motivasjon nok til å få henne til å gjøre hva som helst, hihihi ;o)

Beste hilsen fra

Nei men kjære deg snø, har du hjerte til å motstå den da!! :). Kan du tenke deg noe vakrere spørsmål.

Og så svinger i kanelen... - håper at du skriver dagbok!!

;-) Jeg må nok kjøpe et sånn smykke til henne, ja, for hun er helt betatt. Har aldri sett henne så fasinert av noe noen gang.

Og jeg har en bok jeg skriver ned gullkorn i, og dette bør nok ned i den, ja :-))

Beste hilsen fra

Nei men kjære deg snø, har du hjerte til å motstå den da!! :). Kan du tenke deg noe vakrere spørsmål.

Og så svinger i kanelen... - håper at du skriver dagbok!!

;-) Jeg må nok kjøpe et sånn smykke til henne, ja, for hun er helt betatt. Har aldri sett henne så fasinert av noe noen gang.

Og jeg har en bok jeg skriver ned gullkorn i, og dette bør nok ned i den, ja :-))

Beste hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...