Gå til innhold

Det er fire år siden.....

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel

min venninne mistet sin datter på 19 år. Jeg har hvert år inntil nå pleid å kjøpe en rød langstilket, og en hvit kortstilket rose til henne- for å vise at jeg fortsatt husker og tenker på LA som ikke fikk leve lenger....

Men vi har av ulike årsaker (ikke uvennskap) hatt litt lite kontakt det siste året. Spørsmålet mitt er om det virker påtrengende om jeg likevel sender en i år også? Jeg vil så gjerne at hun skal vite at jeg ikke har glemt. Men redd for å virke påtrengende om du skjønner? Jeg vil jo vise at jeg er med henne i tankene, og ikke for å tilfredsstille meg selv/ føle meg snill. Hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186384-det-er-fire-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kroppogsjel

Vi har ikke hatt så mye kontakt rett og slett pga mye jobbing for begge, familie som skal følges opp etc. Har dessverre nedprioritert hverandre. MEN jeg bestilte blomster i dag. Så får vi se. Hun blir nok ikke sint, men jeg håper ikke jeg gjør henne mer fortvilet heller. Det er ille nok likevel. Sorgen hennes blir aldri borte ser jeg. Den blir mildere og lettere å leve med, men ikke borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...