Gå til innhold

gårdsbesøk, Garnes..

Anbefalte innlegg

Gjest sofie34

Noen her som har tenkt seg dit?

Vi kommer og det hadde jo vært hyggelig å møtt noen "kjente" der..

Kom bort å hils på oss da hvis dere kjenner oss igjen...

Sånn ser vi ut http://home.online.no/~roenhovd/

Bortsett fra at vesla kanskje har briller da..hun fikk briller i går og ble jo bare sååå enda søtere da (om mulig ;-))

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186533-g%C3%A5rdsbes%C3%B8k-garnes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

hva er det..hvor er det...tror aldri jeg har vært der...Hmm...opplys meg.

Hilsen

oki, da var det vel ikke dere;) BIKS er Bergen internasjonale kultursenter (Olav Kyrres gt. x)og ca 10 lørdager vår og høst pleier Chicku Ali og ha Internasjonale barneleker, med tromming, dans, lek, sang etc. Det er veldig gøy, koster 20 pr gang og man treffer veldig mange hyggelige mennsker "i alle farger" der. Men nå tror jeg vi må vente til høsten igjen. Veldig fine hjemmesider, forresten, og dere ser ut som en skjønn familie med en herlig jente! Skal prøve å se etter dere på lørdag! Hvis dere ser en etiopiagutt på 3 som har mistet en fortann oppe er det god mulighet for at jeg er i nærheten:)

Annonse

Vi kommer til å være der, se etter en mamma med en nydelig indiaprinsesse og en hærlig nepalprins..

Koselig om noen gir seg til kjenne!!

Vi sees!!

Klemmer fra

Jeg skal si HEI til deg jeg:-) Du koser deg vel hjemme med dine barn,storesøster går vel i barnehagen? Gleder meg til å hilse på prinsen. Så kan jeg drømme om VÅR lille prins. Du skal få se bilde:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...