Gå til innhold

Da er vi i gang med neste etappe...

Anbefalte innlegg

som er venting på svar fra bufa. I dag har vi underskrevet sosialrapporten, og jeg merker allerede at tiden frem til svar bare ikke kan gå fort nok...

Synd det er lenge mellom etiopianyheter her, men alt leses, både fra etiopia og andre land, fint at noen bruker forumet til å få ut sin frustrasjon, eller fortelle om sine små.

I den sammenheng vil jeg si at det er bedre å "syte" litt på dette forumet enn å ikke skrive... For jeg synest det er flott å ha et forum som er åpent for alle...

ps: kan hende det blir MYE syting herfra, selv om vi ligger godt an i løypa, og region midtnorge har jo vært kjemperaske (så er de ikke raske NOK...)

Ha en fin dag!!!

tralala...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186596-da-er-vi-i-gang-med-neste-etappe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet hva du går igjennom, har vært der. Jeg har vært førstegangs mor i snart 4 mnd. til vår lille etiopia prins. Og jeg vil bare si en ting; det er verdt all frustrasjon, slit og tårer!...bare gled deg!...Jeg vet det er vanskelig, men jeg kan ikke få sagt det sterkt nok!

Vår prosess var unna gjort på 1 år og 3 mnd, noe vi er meget fornøyd med, selv om kommune og regions-kontor var forsinket med 3 mnd lenger enn forespeilet behandlings tid.

Så det største; etter at vi hadde sendt papirene til Etiopia, fikk vi forespørsel etter bare 1 mnd. og 3 uker!

Vi er nå hellig overbevist på at alt har sin mening. Og det barnet som er ment for dere kommer når det kommer!

Det er rart hvor selvsagt alt er når gullet er på plass!

Nei, gled deg/dere masse!!!

Hei!

Så flott at det går unna med papirmøllen!!

Kan du sende meg en epost, har ikke adr. din lenger.

Hilsen fra

Jeg har dessverre mistet eller forlagt din adresse også...i den gamle pc`n min...

jeg nåes på

[email protected]

lenge siden sist nå...gleder meg til ¨å høre fra deg igjen

Annonse

Hei, hei og lykke til i den spennende tiden dere går i møte. Håper det går like kjapt og greit i Etiopia fremover som det har gjort i det siste.

Selv koser vi oss hjemme med våre to små. Men allerede nå, et halvt år etter at vi kom hjem med nurket vårt, så kjenner jeg at det kribler når jeg ser noen er igang igjen....

:o)

trk1365380645

Bare en dag etter oss... Men det spørs vel om byråkrati og tilfeldigheter vil at vi reiser sammen neste gang også:) For egen del er jeg litt roligere nå enn jeg var en stund, og det er egentlig ganske deilig å ikke stresse så masse! Gullet begynte i barnehage i går og vi planlegger litt endringer i heimen, så tanker og energi er mest fokusert på det for tiden.

Klem,

Bare en dag etter oss... Men det spørs vel om byråkrati og tilfeldigheter vil at vi reiser sammen neste gang også:) For egen del er jeg litt roligere nå enn jeg var en stund, og det er egentlig ganske deilig å ikke stresse så masse! Gullet begynte i barnehage i går og vi planlegger litt endringer i heimen, så tanker og energi er mest fokusert på det for tiden.

Klem,

Man skal aldri si aldri heter det... men BV vårt trodde de skulle være ferdig medio april, så det har jo gått ganske treigt (synes vi)..

Vi trodde vi kom til å ta hele greia med stor ro, men vi er like engasjert denne gangen!!! Kansje mer, nå som vi vet hva som kommer..

Vi lengter etter å få hjem et nytt familiemedlem, og selv om snuppelurene våre "holder oss i ånde", er vi kjempespente på hvem som kommer til oss...

Vi bare STORMGLEDER oss !!! (men det vet du jo...) Hils gullet & din kjære, skal prøve å få sendt en mail...

Jeg har dessverre mistet eller forlagt din adresse også...i den gamle pc`n min...

jeg nåes på

[email protected]

lenge siden sist nå...gleder meg til ¨å høre fra deg igjen

Hei l@bamba!

Jeg har prøvd å sende deg en mail, er ikke sikker på om du har mottatt den, men jeg sendte den fra linken du la ved?

hilsen morgedion

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...