Gå til innhold

noen som vet (Korea) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det kom tildeling(er) fra Korea i dag, men vet noen hvor mange som kom?????????

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke svare deg på. Men kanskje du kan fortelle hvor mange som har fått tildeling fra Korea hittil i år?

Det kan da ikke være lenge igjen før det er deres tur nå.

Venteklem fra

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke svare deg på. Men kanskje du kan fortelle hvor mange som har fått tildeling fra Korea hittil i år?

Det kan da ikke være lenge igjen før det er deres tur nå.

Venteklem fra

Hittil i år.....hmmm.....det skal være 29 etter mine statistikker *lol*

Gjest sofie34
Skrevet

vet ikke jeg heller, men er nysgjerrig..når er dere godkjent i bufetat? Vi har jo byttet land og venter tildeling snart fra Kina, men følger liksom litt med i koreakøen enda.

Skrevet

vet ikke jeg heller, men er nysgjerrig..når er dere godkjent i bufetat? Vi har jo byttet land og venter tildeling snart fra Kina, men følger liksom litt med i koreakøen enda.

Vi var godkjente i mars 2004.

Enn dere?

Skrevet

Hittil i år.....hmmm.....det skal være 29 etter mine statistikker *lol*

Da regner jeg med at du mener 29 før dagens tildelinger. Som du vet så venter jeg på å bli "venninnetante" :)

Skrevet

Da regner jeg med at du mener 29 før dagens tildelinger. Som du vet så venter jeg på å bli "venninnetante" :)

Ja, 29 før i dag....... for som sakt er jeg svæææært intr. i å vite hvor mange som kom i dag ;o)

Gjest Speedo
Skrevet

Vet at det kom en tildeling i dag til noen som ble godkjent i BUFA januar 2004, samtidig som oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...