Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia!

Johooo!

Inspirert av en tilsvarende tråd på et annet forum kommer en liten FU for oss som har adoptert fra Kina. Når mange har svart skal jeg sette sammen tallene og presentere dere for de ytterst interessante resultatene: Advarsel: Helt unyttig og uinteressant for alle andre vil jeg tro. ;-)

Altså:

- Hvilken provins i Kina har barna deres kommet fra?

- Hvilken ukedag kom tildelingen?

Selv har vi barn fra Hubei og nå altså Hunan, og begge tildelingene kom på en mandag.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186672-fu-til-kinaadoptanter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

4

• gogo1365380358

2

• skorpionfisken

2

• muriel

1

Annonse

carla1365380461

Heisann!

Du har fått sansen for statistikken, ser jeg ;-)

(Si fra om du trenger hjelp med innlegging i SPSS!)

Jeg har problemer med mailer som ikke kommer fram for tiden, så om du ikke skulle ha mottatt beundringsmeldingen min i går (over snuppa), så ble den altså sendt!

Over til det mer vitenskaplige:

- Vi mottok telefonen en fredag. Jeg tror at du vil se signifikate (hihi) forskjeller mellom ukedager for AF og ukedager for VB. Tipper flertallet av tildelingene for AF kommer mot slutten av uka, mens VB kommer i begynnelsen av uka (mulig jeg er helt på bærtur).

- Vi har barn fra Hunan. For nestemann har vi bedt om Hunan eller en naboprovins, men det gjenstår jo å se om de tar hensyn til det, da...

Klem

Heisann!

Du har fått sansen for statistikken, ser jeg ;-)

(Si fra om du trenger hjelp med innlegging i SPSS!)

Jeg har problemer med mailer som ikke kommer fram for tiden, så om du ikke skulle ha mottatt beundringsmeldingen min i går (over snuppa), så ble den altså sendt!

Over til det mer vitenskaplige:

- Vi mottok telefonen en fredag. Jeg tror at du vil se signifikate (hihi) forskjeller mellom ukedager for AF og ukedager for VB. Tipper flertallet av tildelingene for AF kommer mot slutten av uka, mens VB kommer i begynnelsen av uka (mulig jeg er helt på bærtur).

- Vi har barn fra Hunan. For nestemann har vi bedt om Hunan eller en naboprovins, men det gjenstår jo å se om de tar hensyn til det, da...

Klem

Hei du!

Hehe, jeg lurte faktisk på om jeg skulle spørre om organisajon også, men så slo jeg det fra meg.

Det er mulig du har rett, vi er VB og fikk begge våre tildelinger på en mandag.

Og jeg fikk mail fra deg i går ja. :o))

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...