Gå til innhold

Ventetiden øker litt

Anbefalte innlegg

Gjest kina-etterhvert

Har vært inne på amerikanske sider og tittet litt. Ser ut til at de forventer litt lengere ventetid i Kina fremover. En del har fått tilbakemelding fra sine foreninger om at det har kommet veldig mange flere søknader enn tidligere. Det er en del nå som har fått LID en måned etter DTC. Dette var visst ikke forventet av de fleste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186678-ventetiden-%C3%B8ker-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste også disse ryktene igår, men i LID-brevet vi fikk fra AF sto det at behandlingstiden var 6-7 mnd., så for meg var egentlig dette gammelt nytt! Men amerikanerne har tydeligvis fått sjokk... ;o)

Det sto også et innlegg på samme APC-side at kineserne hadde jobbet halv dag i hele mai, men at de begynte med fulle dager igjen fra 1. juni. De regnet da med å hente seg litt inn igjen. Så kanskje vi skal ta dette for det det er, rykter?

Klem

Jeg leste også disse ryktene igår, men i LID-brevet vi fikk fra AF sto det at behandlingstiden var 6-7 mnd., så for meg var egentlig dette gammelt nytt! Men amerikanerne har tydeligvis fått sjokk... ;o)

Det sto også et innlegg på samme APC-side at kineserne hadde jobbet halv dag i hele mai, men at de begynte med fulle dager igjen fra 1. juni. De regnet da med å hente seg litt inn igjen. Så kanskje vi skal ta dette for det det er, rykter?

Klem

Det er fint at du følger med og kommer med positive tilbakemeldinger:-).

Vi trenger det.

klem

Princess of the sea

Klem

Kan aldri tenke meg at de jobbet halv dag i hele mai. Da får de også halv lønn, for dete r sånn det fungerer i Kina. Har de en uke ferie i Kina, så har de heller ikke lønn den uka, så jeg tror neppe de har råd til det!

Enig med du Kinaputten at dette må være bare rykter iblandet litt sjokk kanskje

Kan aldri tenke meg at de jobbet halv dag i hele mai. Da får de også halv lønn, for dete r sånn det fungerer i Kina. Har de en uke ferie i Kina, så har de heller ikke lønn den uka, så jeg tror neppe de har råd til det!

Enig med du Kinaputten at dette må være bare rykter iblandet litt sjokk kanskje

Nei, jeg også syns dette var veldig rart, så jeg velger å ta det med en klype salt. Men de diskuterer og bekymrer seg veldig på APC...

Imidlertid har ventetiden på å få LID etter DTC ökt til en måned, kan det väre dette de mener med at tiden har ökt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...