Gå til innhold

Tildeling - LID 20.12.04 i Danmark

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmm, meget mystisk. Jeg så på Danadopts sider og det stod at det er 2 familier i desember. Så kanskje det ville blitt to små grupper og så slo de sammen noe? En hentereisegruppe på 2 familier er jo veldig lite å arrangere reise for, så det kan være derfor.

Ellers skal noen fra CCAA til Danmark og Sverige rundt 10. juni, og det tror jeg kan føre til en liten forsinkelse i tildelinger i juli. Da er jo ikke sjefen der for å signere tildelingene og de hoper seg opp litt (som i mai 2002). Men resten av staben jobber vel, så det trenger ikke å bli så mye forsinkelse i månedene etterpå.

Og kanskje betyr det at de får unna noe litt raskere nå før reisen, men at gruppen etter blir litt forsinket. Men igjen, jeg tror ikke at det på litt lenger sikt (3-4 mnd) vil bli noen store endringer den ene eller andre veien i når tildelignene kommer.

Litt troing fra

Ja jeg så også det. Jeg tror det er noe spesielt ved den gruppen som har gjort at den har blitt registrert altfor sent i Kina, og at de derfor har fått spesialbehandling. For alle som er i gruppa ble godkjent i Danmark på våren, ca april.

Ikke vet jeg, men jeg tror det må være noe sånn.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...