colobris Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ... og uten egentlig å ha noen direkte grunn til det ... bare på antagelser .... Vi venter på at AF skal få sendt avgårde papirene våre til Colombia - det trodde jeg skulle skje kapt når alt var ferdig... men, jeg har ikke peiling på når det skjer.... Så at Siri75 har fått krav om tilleggsrapport - og jeg føler så inmari med deg Siri75! (Er det lokale barnevernsmyndigheter som må skrive tilleggsrapporten?) Håper og krysser alt jeg har av fingre for at det skal gå kjapt for dere!! Sjøl har vi en kjempekort rapport, som jeg er veldig spent på; og som jeg vel nesten har mine tvil om skal holde..... Leser på nettside i Danmark at de som søker om eldre barn (2-3-4 år) har laaaaang ventetid. Selvfølgelig er det det vi er godkjent og søker på, nok en ting som taler for laaaang tids venting.... (Hadde jeg visst dette hadde søknaden vår nok vært anderledes i utgangspunktet!) Vesla vår - er snart ikke vesla lenger; men snart 8 år. I dag spurte hu om ikke vi kunne flytte til Stavanger der kusina hennes bor - sånn at hun får seg en søster snart. Stakkars! Jeg vet ikke, jeg. Kanskje vesla blir konfirmant før det skjer no? hadde vært så mye bedreom en hadde hatt noen holdepunkter - men akkurat nå er vi på et stort "ikke-vite"-tidspunkt i prosessen - og det er ganske tungt, kjenner jeg! Uff. De'kke meininga å være så uffete, men akkurat nå i kveld kjenner jeg at alle disse uvisshetene er med på å dra humøret langt ned. Får løfte hodet og tenke de gode tankene i mårra. Kanskje. Men akkurat nå tror jeg jeg rett og slett skal være litt sur. Ja. Sur :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187088-n%C3%A5-ble-jeg-ogs%C3%A5-deppa-lang-klaging/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gøy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heisan!! Opp med hodet. Det går sikkert bra for dere. Det er ikke lengden på rapportene som avgjør, men innholdet...... Dessuten så er dette individuelt fra sak til sak vet du. Skkjønner det kan være vanskelig å tenke seg til at man skal være heldig og at ting skal gå knirkefritt, ,men tror nok at de fleste saker går greit. Og som nevnt tidl. Det er den tiden det evnt. tar med tilleggesrapport i Norge som blir forsinkelse på saken - og ikke mer forsinkelse i Colombia. Så får vi håpe at det stemmer.... Dessuten så vet jeg om noen som skulle ha et stort barn, og de ventet bare 4 uker fra pairene ble godkjent i Colombia til de fikk tildeling, så det kan gå fort og.... Vi mailes en dag:-) og sees på mammatreffene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187088-n%C3%A5-ble-jeg-ogs%C3%A5-deppa-lang-klaging/#findComment-1283816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillele Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kjære deg Jeg har ikke erfaring med Columibia (er kina adoptant), men skjønner at det er vanskelig for dere som skal få barnet deres fra Columbia. Vi er igang med nr. 2, forrige gang ventet vi 14 mnd fra papirene ble sendt til Kina. Denne gang er det ca. 7 mnd. Uansett om jeg syntes 14 mnd var ulevelig lang tid, så visst jeg det var snakk om ca. 14 mnd. Ventetiden må være helt uutholdelig når du ikke har noe å forholde deg til. Kan ikke si noe annet enn, det blir bra til slutt... Gode ønsker fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187088-n%C3%A5-ble-jeg-ogs%C3%A5-deppa-lang-klaging/#findComment-1284691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri75 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei Ja vi må ha tileggsrapport over følgende punkter: Psykologisk profil på oss to. Dynamikk i parforholdet. Hva mener våres foreldre det med å adoptere. Sjekk ut folkens. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187088-n%C3%A5-ble-jeg-ogs%C3%A5-deppa-lang-klaging/#findComment-1285972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.