Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kinamamsen
Skrevet

Takk ! Nå er det to som blir fornøyde her også ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hadde jeg giddet å kjøpe spillet, så hadde jeg vært i "Hall of Fame".. ;-)))))))))) Tusen takk!! Er sååå lei av det hersens krypdyret..

He he..er passe lei jeg og! Så det spillet der syns jeg var genialt! =)

sommerbarnmamma
Skrevet

Tusen takk! Nå skjønner jeg hvor lille knøttet har dette shnippy, shnappy greiene fra. Jeg følger visst ikke med i det hele tatt skjønner jeg. Gleder meg til å vise henne denne i dag!

Skrevet

Jeg må være en elendig mor som ikke har fått med meg dette! Kan dere i enkel klartekst fortelle meg hvor schnappi startet ... hva er kult med det osv?

Gjest sofie34
Skrevet

Jeg må være en elendig mor som ikke har fått med meg dette! Kan dere i enkel klartekst fortelle meg hvor schnappi startet ... hva er kult med det osv?

Du er ikke alene..har aldri hørt om dette før jeg heller. Nå er vesla mi bare 4 år da så det kan jo være grunnen.

Skrevet

Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken?

Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave.

Skrevet

Sangen er på Hits for Kids 13, den er i salg nå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den fins på singel også =)

sommerbarnmamma
Skrevet

Du er ikke alene..har aldri hørt om dette før jeg heller. Nå er vesla mi bare 4 år da så det kan jo være grunnen.

Min har ikke fylt tre en gang og har en god stund nå sagt shnippy shnappy uten at jeg har skjønt bæret... ;-)

Skrevet

Takk skal dere ha.

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Hei nedtelling

Linken din ble godt mottatt her i huset. Tror de har sett videoen rundt 10 ganger :-) !

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei nedtelling

Linken din ble godt mottatt her i huset. Tror de har sett videoen rundt 10 ganger :-) !

Vennlig hilsen

Så gøy da :-) Engelen min har nettopp sett den to ganger på rad.. men nå skal han legge seg, så det blir ikke noe mer før i morgen.. Og tro meg.. det blir ikke bare en gang!

Skrevet

Sangen finners på Barnas Hit Music nr 13

Gjest litchi
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg skal takke deg, men.... ;)

Stor lykke hos 5-åringen i dag tidlig!

Skrevet

Hits for kids 13 - den går for fullt i bilen for tida. Det verste er at etter schnappi kommer Wig Wam - uhuuuuuu

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...