nedtelling Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Noen andre som har barn som har fått dilla:-D http://ikservice.no/images/schnappi.htm Sønnen min kommer til å bli henrykt når han imorgen får se hva jeg har funnet:-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Å for de som er drittlei: http://uploads.ungrounded.net/218000/218450_schnappishooter.swf *hehe* =) 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Takk ! Nå er det to som blir fornøyde her også ;o) 0 Siter
Ahava Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Å for de som er drittlei: http://uploads.ungrounded.net/218000/218450_schnappishooter.swf *hehe* =) Hadde jeg giddet å kjøpe spillet, så hadde jeg vært i "Hall of Fame".. ;-)))))))))) Tusen takk!! Er sååå lei av det hersens krypdyret.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hadde jeg giddet å kjøpe spillet, så hadde jeg vært i "Hall of Fame".. ;-)))))))))) Tusen takk!! Er sååå lei av det hersens krypdyret.. He he..er passe lei jeg og! Så det spillet der syns jeg var genialt! =) 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Tusen takk! Nå skjønner jeg hvor lille knøttet har dette shnippy, shnappy greiene fra. Jeg følger visst ikke med i det hele tatt skjønner jeg. Gleder meg til å vise henne denne i dag! 0 Siter
ban Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg må være en elendig mor som ikke har fått med meg dette! Kan dere i enkel klartekst fortelle meg hvor schnappi startet ... hva er kult med det osv? 0 Siter
Gjest sofie34 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg må være en elendig mor som ikke har fått med meg dette! Kan dere i enkel klartekst fortelle meg hvor schnappi startet ... hva er kult med det osv? Du er ikke alene..har aldri hørt om dette før jeg heller. Nå er vesla mi bare 4 år da så det kan jo være grunnen. 0 Siter
avidi Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken? Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave. 0 Siter
laban Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken? Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave. Sangen er på Hits for Kids 13, den er i salg nå. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken? Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave. Den fins på singel også =) 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Du er ikke alene..har aldri hørt om dette før jeg heller. Nå er vesla mi bare 4 år da så det kan jo være grunnen. Min har ikke fylt tre en gang og har en god stund nå sagt shnippy shnappy uten at jeg har skjønt bæret... ;-) 0 Siter
avidi Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken? Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave. Takk skal dere ha. 0 Siter
Gjest Linn fra Stavanger Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hei nedtelling Linken din ble godt mottatt her i huset. Tror de har sett videoen rundt 10 ganger :-) ! Vennlig hilsen 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Hei nedtelling Linken din ble godt mottatt her i huset. Tror de har sett videoen rundt 10 ganger :-) ! Vennlig hilsen Så gøy da :-) Engelen min har nettopp sett den to ganger på rad.. men nå skal han legge seg, så det blir ikke noe mer før i morgen.. Og tro meg.. det blir ikke bare en gang! 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken? Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave. Sangen finners på Barnas Hit Music nr 13 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er ikke sikker på om jeg skal takke deg, men.... Stor lykke hos 5-åringen i dag tidlig! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Finnes denne sangen på en cd, evt. et spill som kjøpes i butikken? Har en nevø som ønsker seg dettte i bursdagsgave. Hits for kids 13 - den går for fullt i bilen for tida. Det verste er at etter schnappi kommer Wig Wam - uhuuuuuu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.