l@bamba Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 ....snufs... mer skulle det ikke til, enn å se den flotte gutten på forsiden av bladet... Snuppelura sover, og jeg har fått lese hver eneste side i hele bladet....sett på alle de flotte ungene, og lest den gripende historien om en ROSE... Tanken på at vi skal reise tilbake til Etiopia varmer om hjertet, og tanken på at vi da skal ha med oss en sønn eller datter hjem får hormonene i ulage......(gladsnufs) Dette er alså ikke syting...bare en "utblåsning" fra ei som er svanger med mitt tredje barn, som skal komme fra Etiopia.. Ha en fin dag!! 0 Siter
Tilla Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o) 0 Siter
Melissa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o) Ja lurte på det samme :-). Kjemmpesøt var han i alle fall!!! Klem fra 0 Siter
jiemei Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Da er det bare å vente og glede seg til postmannen kommer :-) 0 Siter
l@bamba Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o) Det var nå en skikkelig fin fyr. Tipper du er kjempestolt av ham! 0 Siter
Gjest etiopiaventer Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o) I så fall har du en kjempefin gutt! Har stirret bildet nesten i stykker i dag. :-) 0 Siter
taco Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Han er bare helskjønn den gutten. Flott bilde er det også. Hils gjengen. Hilsen fra 0 Siter
ahg Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o) For en nydelig gutt du har, Tilla! 0 Siter
Tilla Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ja lurte på det samme :-). Kjemmpesøt var han i alle fall!!! Klem fra Ja visst er jeg stolt, og ikke bare er han superskjønn (selv foretrekker han superkuuul), men han er og verdens beste storebror ) Gjett om forsiden skal rammes inn! 0 Siter
AAA Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ja visst er jeg stolt, og ikke bare er han superskjønn (selv foretrekker han superkuuul), men han er og verdens beste storebror ) Gjett om forsiden skal rammes inn! Ja han må være peneste guttebarnet på denne siden av langfjellene, garantert! Snakk om å ha øyne til å drukne i... MVH 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja visst er jeg stolt, og ikke bare er han superskjønn (selv foretrekker han superkuuul), men han er og verdens beste storebror ) Gjett om forsiden skal rammes inn! For en kul forsidegutt! Bildet setter i gang ventehormonene hos meg! Klem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.