Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....snufs... mer skulle det ikke til, enn å se den flotte gutten på forsiden av bladet...

Snuppelura sover, og jeg har fått lese hver eneste side i hele bladet....sett på alle de flotte ungene, og lest den gripende historien om en ROSE...

Tanken på at vi skal reise tilbake til Etiopia varmer om hjertet, og tanken på at vi da skal ha med oss en sønn eller datter hjem får hormonene i ulage......(gladsnufs)

Dette er alså ikke syting...bare en "utblåsning" fra ei som er svanger med mitt tredje barn, som skal komme fra Etiopia..

Ha en fin dag!!

Skrevet

Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o)

Skrevet

Og ryktene sier at han er min. Jeg er ikke fått medlemsbladet ennå, så nå er jeg kjempespent:o)

Ja lurte på det samme :-). Kjemmpesøt var han i alle fall!!!

Klem fra

Skrevet

Da er det bare å vente og glede seg til postmannen kommer :-)

Skrevet

Det var nå en skikkelig fin fyr. Tipper du er kjempestolt av ham!

Gjest etiopiaventer
Skrevet

I så fall har du en kjempefin gutt! Har stirret bildet nesten i stykker i dag. :-)

Skrevet

Han er bare helskjønn den gutten.

Flott bilde er det også.

Hils gjengen.

Hilsen fra

Skrevet

For en nydelig gutt du har, Tilla!

Skrevet

Ja lurte på det samme :-). Kjemmpesøt var han i alle fall!!!

Klem fra

Ja visst er jeg stolt, og ikke bare er han superskjønn (selv foretrekker han superkuuul), men han er og verdens beste storebror :o)

Gjett om forsiden skal rammes inn!

Skrevet

Ja visst er jeg stolt, og ikke bare er han superskjønn (selv foretrekker han superkuuul), men han er og verdens beste storebror :o)

Ja han må være peneste guttebarnet på denne siden av langfjellene, garantert! Snakk om å ha øyne til å drukne i...

MVH

trk1365380645
Skrevet

For en kul forsidegutt! Bildet setter i gang ventehormonene hos meg!

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...