Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tilla

2

• taco

2

• Kilele

1

• Korea05

1

Mest aktive i denne tråden

fiche1365380468

Kjære Taco !

For en strålende nyhet! Tenk en bitteliten jentebaby til to flotte storebrødre. Håper du sender meg et bilde av prinsessa når du får landet litt ! (mailadr. [email protected])Tenker dere svever på en rosa sky nå. Hilsen oss fire på Nesodden.

Så utrolig deilig, endelig! Sender herved en haug med gratulasjonsklemmer til dere fra oss alle sammen.

Håper bare dere får hente henne så fort som mulig. Men har det ikke gått rimelig kjapt i det siste?

Da får vi vel treffe henne i august da? Gleder meg allerede!!!!

Klem fra

Annonse

Så utrolig deilig, endelig! Sender herved en haug med gratulasjonsklemmer til dere fra oss alle sammen.

Håper bare dere får hente henne så fort som mulig. Men har det ikke gått rimelig kjapt i det siste?

Da får vi vel treffe henne i august da? Gleder meg allerede!!!!

Klem fra

Stupte inn på chatten for å se om du var der;o)

Men nå skal jeg legge meg, har en knallspennende bok som venter på meg.

Gleder meg vanvittig til se henne ( hint, hint)

klem (nok en gang) fra

GRATULERER så masse med lille "Ruske-Sara" (du leser vel Ludde?!) :o)

Skjønner godt at storebrødrene er stolte og mammaen lett omtåket.

Håper at ventetiden fram til hentereisen får vinger å fly med (krysser fingrene for det XX)

Lev vel! Og nyt dagene i den lille, rosa skyen!!

hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...