Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fru Gundersen

Jeg har fulgt med i dette forumet en stund nå så da er det vel på tide å presentere seg.

Jeg er 31 år og han er 46 år. Jeg er spent på hva de sier hos buf.etat på alderen hans men AF er positive til at det kommer til å gå bra siden jeg er så ung. Å så er det Kina som er det aktuelle landet for oss, å de har jo ikke så strenge alderskrav har jeg skjønt. Vi hører til i region nord og er bosatt i nordre nordland.

Vi holder på med sosialrapporten å håper å få den avgårde før vi drar på ferie. Sosialkontoret var utrolig kjappe med første besøk men så ble saksbehandleren vår sykemeldt, hun er fortsatt det men i dag ringte hun å sa at hun skulle gjøre ferdig vår sak allikevell. Hurra!! Da holder vi to måndersfristen som de lovte å gjøre den ferdig på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187215-p%C3%A5-tide-%C3%A5-presentere-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville bare si takk til alle som har ønsket meg velkommen til forumet! Det var kjekt å høre at dette med for høy alder har gått bra for andre.

Høy og høy alder fru Blom(eh..Gundersen..)

Jeg er 43år og lykkelig mamma til tre barn (23år-9år og 20mnd) og synes slett ikke jeg er gammel og det synes ikke BUFA heller..(min kjære er 40 -bare "barnet" altså)

Lykke til videre, hilsen ei fra Troms

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...