Gjest Ritali Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Er det noen voksne som har erfaring med RITALIN? Hvor store doser er vanlig? 0 Siter
Gjest voksen og adhd Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg bruker 10 mg x 3 Det er "standard" dose. Det er veldig individuelt med dosering. En får starte forsiktig og øke dosen ettersom en har behov for det. Tar jeg 15 mg i slengen blir jeg helt apatisk. Tar jeg 5 merker jeg ingenting. Men det er som sagt individuelt. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg bruker 10 mg x 3 Det er "standard" dose. Det er veldig individuelt med dosering. En får starte forsiktig og øke dosen ettersom en har behov for det. Tar jeg 15 mg i slengen blir jeg helt apatisk. Tar jeg 5 merker jeg ingenting. Men det er som sagt individuelt. Hvilke symptomer er det den hjeper (mest) mot? Bivirkninger? 0 Siter
Gjest ADHD-gutt Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Har erfaring med tilsammen 60mg daglig, noe som fungerer fint (hvis man husker å ta pillene til riktig tid). Man blir roligere både i kroppen og i hodet, for å si det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.