Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sofie34

Er så takknemmlig for at du la ut denne linken. Har bekymret meg mye for at vesla skal bli borte fra oss på kinaturen, spesielt etter tsunamien så har jeg tenkt mye på at det er jo ingen som vil "koble" vesla vår til oss automatiskt.

Skal bestille så snart vi får vite hvor i Kina vi skal så vi får med hotellnavn på.

Hadde allerede tenkt ut muligheten for å få noen "sykehusarmbånd" med meg, men dette virker jo mer "solid".

Tusen, Tusen Takk!!

Er så takknemmlig for at du la ut denne linken. Har bekymret meg mye for at vesla skal bli borte fra oss på kinaturen, spesielt etter tsunamien så har jeg tenkt mye på at det er jo ingen som vil "koble" vesla vår til oss automatiskt.

Skal bestille så snart vi får vite hvor i Kina vi skal så vi får med hotellnavn på.

Hadde allerede tenkt ut muligheten for å få noen "sykehusarmbånd" med meg, men dette virker jo mer "solid".

Tusen, Tusen Takk!!

Hei Sofie.

Kom hjem i natt etter en uke på Kreta. Alle ungene i reisefølget hadde bånd rundt håndleddet fra Travelsafety.no. De fungerte veldig bra og tålte godt mange bad i bassenget. Det kan være litt lang avstand mellom hullene på armbåndet slik at det lett kan bli enten litt for stort eller litt for lite.

Heldigvis fikk vi ikke bruk for dem. Båndene hadde en enkel tekst som vi bestemte selv.

Ønsker du å høre mer så ta kontakt. Du vet hvor du finner meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...