jiemei Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Har dere fått DTC??? Vi venter spent på info ... akkurat nå. 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei jiemei, Nei, ikke en lyd ennå, men vi ligger jo også noen dager etter dere i løypa ;-). Krysser fingre og tær for at vi snart hører noe. sommerhilsen fra 0 Siter
Solen Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei Jiemei!!!! Ja vi fikk DTC 01.06.2005! Herlig ) Så nå venter vi (mest meg, min bedre halvdel er litt mere tolmodig enn meg...), på LID. Men det kunne visst drøye opp til 2 mnd før vi fikk den! Og dere? Har papirene gått til legalisering? Ha en god helg! Varm hilsen 0 Siter
jiemei Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Hei Jiemei!!!! Ja vi fikk DTC 01.06.2005! Herlig ) Så nå venter vi (mest meg, min bedre halvdel er litt mere tolmodig enn meg...), på LID. Men det kunne visst drøye opp til 2 mnd før vi fikk den! Og dere? Har papirene gått til legalisering? Ha en god helg! Varm hilsen Det ble litt tull med papirer igjen :-(, men jeg regner med at de har gått til legalisering nå i alle fall... 0 Siter
Solen Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det ble litt tull med papirer igjen :-(, men jeg regner med at de har gått til legalisering nå i alle fall... Så kjedelig at det krølla seg litt! Sender et virtuelt strykejern så du kan få fjernet alle krøllene i papirene! Håper det ordnet seg og går strake veien nå! ) Varm hilsen 0 Siter
jiemei Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Så kjedelig at det krølla seg litt! Sender et virtuelt strykejern så du kan få fjernet alle krøllene i papirene! Håper det ordnet seg og går strake veien nå! ) Varm hilsen Takker for strykejern - kanskje er de avgårde i slutten av denne uka :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.