Gå til innhold

Elly, Campestre og Tilla

Anbefalte innlegg

Hei, hei :-)

Fant ut en ny funksjon her i dag :flau: som het meldinger til meg og så dere hadde spurt meg om noen laaaangt nede her ;-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forum&urlForum=23 står det om neste Stavangertreff (som skal være i Sandnes da ;-)). Håper dere blir med denne gang!!!! Hadde vært kjekt å endelig treffe deg campestre og dere to andre også igjen!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187790-elly-campestre-og-tilla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk vist ikke å linke dit, så jeg kopierte innlegget:

Stavangertreff

Prøver å få til et treff før sommerferien starter for fullt. Tirsdag 21.juni kl. 20.00 på Charles og De, i Sandnes.

Noen som blir med?

- spennende tid

Jeg er ikke helt sikker ennå, men jeg har veldig lyst til å være med. Håper det går an å slenge seg på litt sånn på tampen....

Gjest campestre

Hei Melissa! Vi snakkes på Stavangertreffet :)

Og hvis det er andre jærbuer som har tenkt seg "innover"; ta kontakt så kan vi jo kjøre kollektivt ;)

Stressa om dagen !!! WRÆÆÆÆÆÆÆÆL :-(

En eksamen igjen...på torsdag , så kanskje jeg er klar for et treff da ? Kanskje jeg kan sitte på med deg,elly ? Jeg kan ringe deg når torsdagen er over...dvs fredag :-)

Annonse

Stressa om dagen !!! WRÆÆÆÆÆÆÆÆL :-(

En eksamen igjen...på torsdag , så kanskje jeg er klar for et treff da ? Kanskje jeg kan sitte på med deg,elly ? Jeg kan ringe deg når torsdagen er over...dvs fredag :-)

Kjekt om du vil være med. Bare ring meg!

Og lykke til med eksamenen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...