Melissa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hei, hei :-) Fant ut en ny funksjon her i dag :flau: som het meldinger til meg og så dere hadde spurt meg om noen laaaangt nede her ;-) http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forum&urlForum=23 står det om neste Stavangertreff (som skal være i Sandnes da ;-)). Håper dere blir med denne gang!!!! Hadde vært kjekt å endelig treffe deg campestre og dere to andre også igjen!! Klem fra 0 Siter
Melissa Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Det gikk vist ikke å linke dit, så jeg kopierte innlegget: Stavangertreff Prøver å få til et treff før sommerferien starter for fullt. Tirsdag 21.juni kl. 20.00 på Charles og De, i Sandnes. Noen som blir med? - spennende tid 0 Siter
Tilla Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det gikk vist ikke å linke dit, så jeg kopierte innlegget: Stavangertreff Prøver å få til et treff før sommerferien starter for fullt. Tirsdag 21.juni kl. 20.00 på Charles og De, i Sandnes. Noen som blir med? - spennende tid Jeg er ikke helt sikker ennå, men jeg har veldig lyst til å være med. Håper det går an å slenge seg på litt sånn på tampen.... 0 Siter
spennende tid Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er ikke helt sikker ennå, men jeg har veldig lyst til å være med. Håper det går an å slenge seg på litt sånn på tampen.... Det går helt fint å slenge seg på i siste liten. 0 Siter
elly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det går helt fint å slenge seg på i siste liten. Hei Melissa! Vi snakkes på Stavangertreffet Og hvis det er andre jærbuer som har tenkt seg "innover"; ta kontakt så kan vi jo kjøre kollektivt 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hei Melissa! Vi snakkes på Stavangertreffet Og hvis det er andre jærbuer som har tenkt seg "innover"; ta kontakt så kan vi jo kjøre kollektivt Stressa om dagen !!! WRÆÆÆÆÆÆÆÆL :-( En eksamen igjen...på torsdag , så kanskje jeg er klar for et treff da ? Kanskje jeg kan sitte på med deg,elly ? Jeg kan ringe deg når torsdagen er over...dvs fredag :-) 0 Siter
elly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Stressa om dagen !!! WRÆÆÆÆÆÆÆÆL :-( En eksamen igjen...på torsdag , så kanskje jeg er klar for et treff da ? Kanskje jeg kan sitte på med deg,elly ? Jeg kan ringe deg når torsdagen er over...dvs fredag :-) Kjekt om du vil være med. Bare ring meg! Og lykke til med eksamenen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.