spennende tid Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Må endre sted på neste Stavangertreff. Det blir GAMLAVERKET i stedet for Charles og De. 0 Siter
Sissis1365380749 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hei ) Har veldig lyst å komme, prøver å få det til. Men - bare lurer litt jeg! Vi venter på godkjenningen fra bufetat og er altså ikke kommet så langt i prosessen. Hvor langt er dere andre kommet? 0 Siter
Melissa Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hei ) Har veldig lyst å komme, prøver å få det til. Men - bare lurer litt jeg! Vi venter på godkjenningen fra bufetat og er altså ikke kommet så langt i prosessen. Hvor langt er dere andre kommet? Tror de fleste som kommer på treffet har ett eller to barn. Noen er i prosess for flere barn og kansje kommer det også noen som ikke har fått barna ennå. Bruker å være litt forskjellige hver gang, men de fleste av oss begynte å gå på treff før vi fikk barn, så det hadde vært kjempekoselig om du også kom :-) Stor klem fra 0 Siter
spennende tid Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Hei ) Har veldig lyst å komme, prøver å få det til. Men - bare lurer litt jeg! Vi venter på godkjenningen fra bufetat og er altså ikke kommet så langt i prosessen. Hvor langt er dere andre kommet? Ser Melissa har svart bra på spørsmålet ditt. Jeg begynte selv å være med mens vi ventet på å få begynne på sosialrapporten. Håper du kommer. PS. Det er som regel bare damer med, men menn er også hjertelig velkommne. 0 Siter
Sissis1365380749 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hei igjen Har egentlig en annen avtale neste tirsdag, men gjør det jeg kan for å komme til GamlaVærket - har veldig lyst å treffe dere ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.