Gå til innhold

Endret sted på STAVANGERTREFFET

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :))

Har veldig lyst å komme, prøver å få det til. Men - bare lurer litt jeg! Vi venter på godkjenningen fra bufetat og er altså ikke kommet så langt i prosessen. Hvor langt er dere andre kommet?

Tror de fleste som kommer på treffet har ett eller to barn. Noen er i prosess for flere barn og kansje kommer det også noen som ikke har fått barna ennå.

Bruker å være litt forskjellige hver gang, men de fleste av oss begynte å gå på treff før vi fikk barn, så det hadde vært kjempekoselig om du også kom :-)

Stor klem fra

spennende tid

Hei :))

Har veldig lyst å komme, prøver å få det til. Men - bare lurer litt jeg! Vi venter på godkjenningen fra bufetat og er altså ikke kommet så langt i prosessen. Hvor langt er dere andre kommet?

Ser Melissa har svart bra på spørsmålet ditt. Jeg begynte selv å være med mens vi ventet på å få begynne på sosialrapporten. Håper du kommer.

PS. Det er som regel bare damer med, men menn er også hjertelig velkommne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...