Thaimamma Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Nå er det ett år siden vi fikk den store telefonen fra vb, med beskjed om at de hadde en søt liten guttebaby til oss. Den lille babyen er nå 17 mnd, og om mulig enda søtere. Nå går han rundt i butikkene med egen handlevogn, og er en typisk gutt, som for tiden har gravemaskin-dilla. Hele dagen lyder det:"Mammaaa?! Mammaaa!?" "Ja?" "Se,der er bil." Håper det snart kommer nye thailand-tildelinger for dere som venter. Klem fra 0 Siter
grot Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Ja er det ikke herlig. Her i huset har mamman også blitt ekspert på traktorer og gravemaskiner etterhvert:-) Hver alder har sin sjarm men syntes også tiden mellom 1,5 og 2 år var ekstra spennende. Man ser vel aldri igjen en så rivende utvikling som barna har på det stadiet? Utrolig fint å få være med på. Det var vel ikke gutten din det var bilde av i VB? Så en liten tass i det nyeste medlemsbladet som nok var en del yngre enn snittet av dem som kommer fra Thailand. Her er det ganske nøyaktig to år siden vi kom hjem og det er mye å mimre over ja.. 0 Siter
fillolin Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ja, det har vel vært litt av et år og et godt år, tenker jeg! Takk for gode ønsker - vi ser fram til sommeren med skrekkblandet fryd...! Klem fra 0 Siter
Lykkelig mor Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Gratulerer så masse. Det har skjedd utrolig masse for dere det siste året, dere fikk tildelt en skjønn liten prins og dere fikk hentet han "raskt", håper det skjer like fort med oss:) 0 Siter
Thaimamma Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Ja er det ikke herlig. Her i huset har mamman også blitt ekspert på traktorer og gravemaskiner etterhvert:-) Hver alder har sin sjarm men syntes også tiden mellom 1,5 og 2 år var ekstra spennende. Man ser vel aldri igjen en så rivende utvikling som barna har på det stadiet? Utrolig fint å få være med på. Det var vel ikke gutten din det var bilde av i VB? Så en liten tass i det nyeste medlemsbladet som nok var en del yngre enn snittet av dem som kommer fra Thailand. Her er det ganske nøyaktig to år siden vi kom hjem og det er mye å mimre over ja.. Stemmer at min lille skatt var i medlemsbladet, ja. Er han ikke nydelig? Vi er så stolt, at. 0 Siter
Thaimamma Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Ja, det har vel vært litt av et år og et godt år, tenker jeg! Takk for gode ønsker - vi ser fram til sommeren med skrekkblandet fryd...! Klem fra Det har vært det mest fantastiske året i livet mitt. Og en ting er sikkert: om et år har dere fått et lite gull hjem i huset. Hvis jeg husker rett, har dere ventet vel et halvt år på tildeling allerede, stemmer ikke det? Har en god magefølelse for at det er fryktelig nære på for dere nå...! Krysser fingrene for det. 0 Siter
grot Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Stemmer at min lille skatt var i medlemsbladet, ja. Er han ikke nydelig? Vi er så stolt, at. Jo han var en nydelig liten tass som du har all grunn til å være stolt av:-) Mange av oss andre her har vært relativt raskt fremme til å skryte når gullene har vært avbildet i bladet, men angående denne tassen så hørte jeg ingenting, og nysgjerrig som jeg er så måtte jeg spørre da vet du:-) Men hadde jo mine mistanker da, siden det ikke kommer så mange under året fra Thailand. 0 Siter
fillolin Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Det har vært det mest fantastiske året i livet mitt. Og en ting er sikkert: om et år har dere fått et lite gull hjem i huset. Hvis jeg husker rett, har dere ventet vel et halvt år på tildeling allerede, stemmer ikke det? Har en god magefølelse for at det er fryktelig nære på for dere nå...! Krysser fingrene for det. Takk skal du ha! Jeg suger til meg all optimisme og gode ønsker om dagen... Jeg så forresten også bildet i bladet - til å spise opp! Klem fra 0 Siter
bangkok Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Virkelig en nydelig liten gutt du har !! Og gratulerer så masse med merkedagen, det er alltid kjekt å mimre tilbake på barnas forskjellige dager :-) Mine to fyller 6 på mandag og begynner på skolen til høsten. Jeg synes ikke det er lenge siden vi var i Thailand og hentet dem jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.