Gå til innhold

Papirene sendt til Kina

Anbefalte innlegg

sommerbarnmamma

Nå kiler det i magen. Papirene våre gikk til Kina 10. juni. Nå er jeg spent på hva som blir LID-dato. (Jiemei, har du fått dtc dato nå?). Noen som kan si hvor lang tid det er vanlig at det tar fra papirene er sendt fra Norge til registrert LID-dato. (Vet det kan ta lang tid før Kina sender beskjed om datoen). Så var det altså neste ventefase, men gøy å tenke på at papirene nå er i Kina.

sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188032-papirene-sendt-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sommerbarnmamma

Så flott at dere er kommet til siste runde. Vi håper på dtc innen denne uka? Løper hjem til postkassa hver dag

:-)

Forrige gang tok det skikkelig lang tid fra dtc til lid, men da var det kinesisk nyttår i mellom. Vanligvis tar det vel en 4-5 dager +-?

Den er sikkert rett rundt hjørnet! Jeg har også hatt et anstrengt forhold til postkassa den siste tiden. Håper brevet ditt kommer dumpende veldig, veldig snart nå.

Det ser absolutt ut som vi kan komme i samme gruppe!

Den er sikkert rett rundt hjørnet! Jeg har også hatt et anstrengt forhold til postkassa den siste tiden. Håper brevet ditt kommer dumpende veldig, veldig snart nå.

Det ser absolutt ut som vi kan komme i samme gruppe!

Ja vi kan jo håpe det, men det var disse cut-off datoene da...Tror forresten vi har noen felles kjente..som ligger litt foran oss i køen...

Annonse

Ja, det hadde vært kjekt. Og jeg tror ennå at vi skal til kina sammen, jeg da.

;-)

Vi får vente i spenning på hvordan neste tildeling blir - hvis de tar med noe av januar ...

Ellers er det bare hyggelig å kjenne noen når vi skal reise til Midtens rike.

Er jenta deres også snart 3?

sommerbarnmamma

Vi får vente i spenning på hvordan neste tildeling blir - hvis de tar med noe av januar ...

Ellers er det bare hyggelig å kjenne noen når vi skal reise til Midtens rike.

Er jenta deres også snart 3?

Ja, 3. august fyller hun 3 år. Jeg synes hun er blitt SÅ stor... Er prinsessen deres like gammel?

Annonse

sommerbarnmamma

Hun blir 3 år i midten av september - synes hun er blitt kjempestor det siste året, mest pga språket -for hun er ganske liten av vekst

Det samme gjelder dattera vår: en rivende språkutvikling, men ruver ikke i terrenget. Men hun er snart på høyde med Gabis lille skjønnhet...Så hun må ha vokst det siste halve året :-)

Det samme gjelder dattera vår: en rivende språkutvikling, men ruver ikke i terrenget. Men hun er snart på høyde med Gabis lille skjønnhet...Så hun må ha vokst det siste halve året :-)

Vi får "sammenligne" når vi treffes - det er noen cm mindre her i gården også

sommerbarnmamma

Gratla - da blir det tildeling ca. ved årsskiftet! Vi håper å få sendt avgårde i slutten av juli - må prioritete en liten flytting først ;-)

Klem

Oj, du er optimist ser jeg! Jeg har justert meg til februar, min bedre halvdel til mars... Men håpet er der! Lykke til med flyttingen, og med å få papirene raskt videre til kina!

klem tilbake

carla1365380461

Oj, du er optimist ser jeg! Jeg har justert meg til februar, min bedre halvdel til mars... Men håpet er der! Lykke til med flyttingen, og med å få papirene raskt videre til kina!

klem tilbake

Jada, jeg har alltid vært optimist, hihi.

Skal skynde meg å flytte! *løper tilbake til eske nr. 35*

carla1365380461

Hei Carla!

Der var du også ja - skynd dere å flytte :-) - så ser vi kanskje dere også i Kina.

Det hadde jo vært veldig koselig, men hvis dere håper på DTC innen slutten av uka, så rekker vi nok ikke det... Men vi puster dere i nakken - som sist!

Blir spennende å se når dere får LID!

Klem

Så bra! Gratulerer!

Da blir det kanskje neglebiting og tynne nerver på både deg, jiemei, carla? og meg i desember?

LID dato fikk jeg beskjed fra AF om at ikke måtte regne med å få oppgitt før om et par mnd. SÅ jeg har et avslappet fforhold til postkassa mi om dagen ;o)

Tar det heller som en positiv overraskelse om den kommer før...

Ha en fin dag!

Varm hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...