Gå til innhold

Endelig - hentebeskjed, Thailand:-)

Anbefalte innlegg

østens perle

Etter nesten 9 måneders venting kom endelig reisebeskjeden:-) Hvis alt går etter planen reiser vi til Thailand 6. juli for å hente hjem gullgutten vår som snart er 16 måneder. Er sliten etter mange måneder med usikkerhet - men gleden nå er selvagt ubeskrivelig:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188066-endelig-hentebeskjed-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og GOD TUR!!!

Vi vet hva venting vil si, ventet 12 mnd på å hente storesøster i India og 5 mnd nå på å hente lillebror hjem fra Nepal. Men nå er begge 2 her og alt føles SÅ herlig!

Lykke til og nyt hvert sekund av turen til Thailand.

Masse hilsen

Åååååå, det var på høy tid at dere hørte noe nå. så herlig det blir for dere omsider å få lillegutt hjem:-)

Vet hvordan dere har hatt det den siste tiden, vi ventet ti måneder på gutten vår vi også og det var beintøft på slutten. Men når man får gutten i armene så er jo likevel all ventetid glemt, det kan jeg love deg. Og selv om du sikkert synes han har vokst seg stor siden tildelingen, så er han fortsatt en liten tass i en helt herlig alder:-)

Annonse

Lykkelig mor

Gratulerer og GOD TUR!!!

Vi vet hva venting vil si, ventet 12 mnd på å hente storesøster i India og 5 mnd nå på å hente lillebror hjem fra Nepal. Men nå er begge 2 her og alt føles SÅ herlig!

Lykke til og nyt hvert sekund av turen til Thailand.

Masse hilsen

God tur og gratulerer så masse.

Vi fikk tildelt for 10 uker siden, synes allerede vi har ventet lenge, men jeg får smøre meg med tålmodighet. Synes dere er tøffe som venter så lenge, klarer liksom ikke helt å innstille meg på å måtte vente så lenge, men jeg må jo bare det. Håper ikke ventetiden blir like lang som deres, de sier jo 7-10 mnd til hentebeskjed på Thailand nå, så vi får håpe vi er heldige.

Lykke til så masse da på hentereisen, overtakelsen og alt, kjenner det kribler i meg når jeg tenker på det:)

Annonse

østens perle

God tur og gratulerer så masse.

Vi fikk tildelt for 10 uker siden, synes allerede vi har ventet lenge, men jeg får smøre meg med tålmodighet. Synes dere er tøffe som venter så lenge, klarer liksom ikke helt å innstille meg på å måtte vente så lenge, men jeg må jo bare det. Håper ikke ventetiden blir like lang som deres, de sier jo 7-10 mnd til hentebeskjed på Thailand nå, så vi får håpe vi er heldige.

Lykke til så masse da på hentereisen, overtakelsen og alt, kjenner det kribler i meg når jeg tenker på det:)

Det er jo så stor forskjell på når man får reisedato. De første i vår "gruppe" reise jo allerede i januar.... Så man får håpe på det beste og være forberedt på det værst. Må si at jeg ikke var helt forbedret på at det skulle ta så lang tid, så det har vært slitsomt. Man begynner jo å få forventninger til at det kanskje snart er vår tur når man hører om andre som har fått beskjed. Hadde jeg vært deg så hadde jeg innstilt meg på at det kan ta 10 måneder - kommer beskjeden før blir det jo bare en fantstisk gavepakke:) Mental innstilling har mye å si i månedene fremover:) Masse lykke til med ventetiden - kos dere med rapporter og bilder:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...