imili Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg er en jente på 23 år. 165 høy ca, rundt 61 kg. Har en trivselsvekt på 54 kg som jeg ønsker å nå ved hjelp av sunt kosthold og mosjon. Det jeg er redd for er at puppene skal bli slappe...pr idag synest jeg de er for store, og likte dem bedre før, da jeg var rundt 55 kg..regner ikke med at de skal bli like fine og faste som da...men hva kan jeg regne med igrunn...? For visst de mister fett, og dermed størrelse - klarer huden å stramme seg etter det..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er vrient å svare på dette uten å vite hvordan puppene dine ser ut. Du får legge ut et bilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Virker som det er rimelig individuelt. Jeg er 1.62, og var nede i 45 kg en stund. Da ble de bare mindre, like faste. Legger på meg og tar av over hele kroppen, det betyr sikkert noe. Noen mister jo puppene og sitter igjen med ridebukselårene. Nå har jeg gått opp igjen, og da fordelte det seg jevnt utover nok en gang. Men det er jo ikke sikkert det skjer neste gang? Kroppen blir jo eldre. men Kanskje du kan se på kroppsfasongen til moren din, den burde gi deg en viss peiling på hvordan kiloene plasserer seg. Hvis du er veltrent, blir det pent uansett, brystmuskler har mye å si når man er tynn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er jo ikke så mange kilo det er snakk om. De blir sikkert ikke slappe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er vrient å svare på dette uten å vite hvordan puppene dine ser ut. Du får legge ut et bilde. Nice try ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RedHot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg er 160høy og var oppe i 75kg. Nå veier jeg 58kg. Har veldig faste pupper, en cup mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er vrient å svare på dette uten å vite hvordan puppene dine ser ut. Du får legge ut et bilde. Ja, det hadde du vel likt.....hehehe ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, det hadde du vel likt.....hehehe ;-) Men det var faktisk ikke et forsøk på å være slesk. For det hadde vært enklere å uttale seg om denne jentas bryster dersom vi fikk se dem. Og ingen hadde jo uansett kjent dem igjen. Vi snakker om et overkroppsbilde og et anonymt nick. Hvis jeg vil se bryster klarer jeg fint å søke meg fram til slike uten å lure noen her på dol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 165 jeg også Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er trivselsvekten vanligvis så lav ved den høyden? Jeg er 165 og har trivselsvekt 65 kg (da er det et par kg for mye, men det er vekten jeg pleier å ha). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er trivselsvekten vanligvis så lav ved den høyden? Jeg er 165 og har trivselsvekt 65 kg (da er det et par kg for mye, men det er vekten jeg pleier å ha). Jeg er også 165 og har en trivselsvekt på 56-58 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det går sikkert bra. Jeg er like høy som deg og har veid litt mer en 60 kg. Puppene mine ble ikke slappere av at jeg gikk ned ca. 5 kg, bare litt mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Puppene dine klarer seg bra. Jeg gikk ned 30 kilo på temmelig kort tid, puppene ble jo litt mindre selvfølgelig - men de er akkurat passe til kroppen min som den er nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.