Gå til innhold

Hva skjer med puppene?


imili

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 år. 165 høy ca, rundt 61 kg. Har en trivselsvekt på 54 kg som jeg ønsker å nå ved hjelp av sunt kosthold og mosjon. Det jeg er redd for er at puppene skal bli slappe...pr idag synest jeg de er for store, og likte dem bedre før, da jeg var rundt 55 kg..regner ikke med at de skal bli like fine og faste som da...men hva kan jeg regne med igrunn...? For visst de mister fett, og dermed størrelse - klarer huden å stramme seg etter det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Virker som det er rimelig individuelt. Jeg er 1.62, og var nede i 45 kg en stund. Da ble de bare mindre, like faste. Legger på meg og tar av over hele kroppen, det betyr sikkert noe. Noen mister jo puppene og sitter igjen med ridebukselårene.

Nå har jeg gått opp igjen, og da fordelte det seg jevnt utover nok en gang. Men det er jo ikke sikkert det skjer neste gang? Kroppen blir jo eldre. men

Kanskje du kan se på kroppsfasongen til moren din, den burde gi deg en viss peiling på hvordan kiloene plasserer seg.

Hvis du er veltrent, blir det pent uansett, brystmuskler har mye å si når man er tynn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

Det er vrient å svare på dette uten å vite hvordan puppene dine ser ut.

Du får legge ut et bilde.

Ja, det hadde du vel likt.....hehehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, det hadde du vel likt.....hehehe ;-)

Men det var faktisk ikke et forsøk på å være slesk. For det hadde vært enklere å uttale seg om denne jentas bryster dersom vi fikk se dem.

Og ingen hadde jo uansett kjent dem igjen. Vi snakker om et overkroppsbilde og et anonymt nick.

Hvis jeg vil se bryster klarer jeg fint å søke meg fram til slike uten å lure noen her på dol. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 165 jeg også

Er trivselsvekten vanligvis så lav ved den høyden? Jeg er 165 og har trivselsvekt 65 kg (da er det et par kg for mye, men det er vekten jeg pleier å ha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trivselsvekten vanligvis så lav ved den høyden? Jeg er 165 og har trivselsvekt 65 kg (da er det et par kg for mye, men det er vekten jeg pleier å ha).

Jeg er også 165 og har en trivselsvekt på 56-58 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra. Jeg er like høy som deg og har veid litt mer en 60 kg. Puppene mine ble ikke slappere av at jeg gikk ned ca. 5 kg, bare litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Puppene dine klarer seg bra.

Jeg gikk ned 30 kilo på temmelig kort tid, puppene ble jo litt mindre selvfølgelig - men de er akkurat passe til kroppen min som den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...