Gå til innhold

Tilleggsrapport vurdering?

Gjest Regner med godkjenning, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Regner med godkjenning, men...

Har noen av dere opplevd at dere måtte ha tilleggsrapport på vurderingsdelen?

Det står en del ting der vi mener er feil.

Men regionen kan jo ikke vite at det er feil, og det som står der underbygges ikke med fakta. Det er rene personbeskrivelser. Slik sett er vurderingen fullstendig uklar, og det er umulig for leseren å forstå hva som egentlig ligger i påstandene.

To barnevernkuratorer vi kjenner sier at de ville forlangt dette utdypet, fordi ordene som brukes kan bety alt fra mellom himmel og jord og tilslører mer enn de forklarer. Antar egentlig regionen bare ser bort ifra disse påstandene som nevnt, men..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188376-tilleggsrapport-vurdering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

veps1365380824

Tilleggsrapport er jo noe bufetat krever når de synes opplysningene fra sosialrapporten er for tynne.

Så det du mener her er kanskje at du er redd for at bufetat vil kreve en tilleggsrapport i deres tilfelle dersom sosialrapporten sendes som den er?

For å unngå dette ville jeg tatt kontakt med saksbehandleren og bedt dem å skrive det mer tydelig.

Jeg har forstått det slik at bufetat vil ha klare utsagn, ikke noe som må leses mellom linjene... Så det der høres ikke bra ut, spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...