Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle, etter 6,5 uker i Bogota og San Andres har vi endelig kommet hjem igjen. Godgutten stortrives og har allerede rukket å hilse på et par av ungene i gata. Han sliter litt med jetlag, men det tar vi etterhvert.

Så nå skal vi starte prosess med folkeregister, barnetrygd, refusjon osv osv. Det er så kjekt å være mamma!!

Gled dere dere som venter, håper det skjer mye positivt fremover.

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188478-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snart Colombiamamma!

Velkommen hjem igjen. Tenker det er deilig å komme tilbake til eget hus som småbarnsforeldre.

Også fint å se at man kan være hjemme etter 6,5 uke. AF har sagt til oss at det nå tar 8 uker når man har Bogota som distrikt. Hvor bodde dere både i Bogota og på San Andres? Var dere fornøyd med bostedene? Vi får forhåpentlig snart tildeling fra Bogota, fikk distriktet for nesten 6 uker siden, så vi lurer litt.

Kos dere hjemme.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188478-hjemme-igjen/#findComment-1297129
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen. Tenker det er deilig å komme tilbake til eget hus som småbarnsforeldre.

Også fint å se at man kan være hjemme etter 6,5 uke. AF har sagt til oss at det nå tar 8 uker når man har Bogota som distrikt. Hvor bodde dere både i Bogota og på San Andres? Var dere fornøyd med bostedene? Vi får forhåpentlig snart tildeling fra Bogota, fikk distriktet for nesten 6 uker siden, så vi lurer litt.

Kos dere hjemme.

Hilsen fra

Hei og takk for hilsen.

Ja, Af sier 8 uker og det KAN det ta om en er uheldig med rettsalen. Vi hadde en såkalt normal, men traff en del helligdager samt at dommeren var syk et par dager. Vi hadde det supert i Bogota og bodde på hotell Halifax. Når vi var på San Andres bodde vi faktisk både på Casablanca og på Marazul. Bor du på Marazul er det egentlig kun bassenget som kan bades i. "Stranden" er veldig dårlig. På Casablanca driver de oppussing, så basenget er litt møkkete til tider, men stranden er jo veldig flott.

Du kan veldig gjerne ta kontakt med meg dersom du lurer på noe. Mail meg på [email protected]

så kan vi mailes eller prates.

Lykke til. Håper dere får svar snart!!

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188478-hjemme-igjen/#findComment-1297871
Del på andre sider

Annonse

Kos dere hjemme.

Hilsen fra

Hei og takk for hilsen.

Ja, Af sier 8 uker og det KAN det ta om en er uheldig med rettsalen. Vi hadde en såkalt normal, men traff en del helligdager samt at dommeren var syk et par dager. Vi hadde det supert i Bogota og bodde på hotell Halifax. Når vi var på San Andres bodde vi faktisk både på Casablanca og på Marazul. Bor du på Marazul er det egentlig kun bassenget som kan bades i. "Stranden" er veldig dårlig. På Casablanca driver de oppussing, så basenget er litt møkkete til tider, men stranden er jo veldig flott.

Du kan veldig gjerne ta kontakt med meg dersom du lurer på noe. Mail meg på [email protected]

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188478-hjemme-igjen/#findComment-1297874
Del på andre sider

Gjest Snart Colombiamamma!

Hei og takk for hilsen.

hilsen

Da har jeg sendt deg en mail :)

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188478-hjemme-igjen/#findComment-1299970
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...