Gå til innhold

ny her, men kommet ganske langt

Anbefalte innlegg

sirkel1365380877

Hei, jeg er ny her, men har fulgt med fra sidelinjen i flere år. Har nå papirer inne hos VB som jeg regner med blir sendt til Kina i slutten av juni. Ser at det allerede begynner å danne seg en mulig gruppe som kanskje får LID på samme tid som oss. Har en datter på 4 år som skal være med og som snakker om lillesøster hver dag. Gøy hvis det blir flere søsken med på turen; potensielle lekekamertar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188525-ny-her-men-kommet-ganske-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkelig kinamor

Hei,

leverte du før 1.juni eller før 20. juni? Denne måneden har de tydeligvis hatt to innsamlinger, en for alle dokumenter som var kommet til VB innen 1/6 og en for dem som hadde levert innen igår. Vi leverte i går og regner med at dokumentene er i Kina i beg. av juli.

Lykkelig kinamor

Hei,

leverte du før 1.juni eller før 20. juni? Denne måneden har de tydeligvis hatt to innsamlinger, en for alle dokumenter som var kommet til VB innen 1/6 og en for dem som hadde levert innen igår. Vi leverte i går og regner med at dokumentene er i Kina i beg. av juli.

nå så jeg det du hadde skrevet lengre ned. så bra at vi skal reise sammen! Veldig bra for jentene våre å ha lekekamerater. Vi bor i Oslo.

sirkel1365380877

Hei,

Hei, vi leverte før 1. juni, men saksbehandleren i VB sa da at papirene ville bli sendt i slutten av juni. Sa at det bare ble sendt papirer til Kina en gang i måneden, hvis jeg forstod det rikitg. Kanskje det har blitt endringer? Uansett kommer vi sannsynligvis i samme gruppe?

Lykkelig kinamor

Hei, vi leverte før 1. juni, men saksbehandleren i VB sa da at papirene ville bli sendt i slutten av juni. Sa at det bare ble sendt papirer til Kina en gang i måneden, hvis jeg forstod det rikitg. Kanskje det har blitt endringer? Uansett kommer vi sannsynligvis i samme gruppe?

Hei igjen,

da tror jeg nok dere er i gruppen før oss, VB sa at de skulle sende to bunker i juni, og at den første gruppen var de som hadde levert før 1. juni.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...