pirko Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg er en mann på 30 som trener ca 3 ganger i uken. Mest løping. ca 30 min hver gang. Og så sykler jeg til skolen hver dag. Jeg har målt pulsen ned i 35 en gang. Men flere ganger målt den i 38. Ofte målt den i 42(målt manuelt også og det stemmer med pulsklokka). Er det vanlig at en hobbymosjonist har puls nede i 35?. Eller skal hvilepuls måles over litt tid?. For hvis jeg måler over f.eks 15 min hvis jeg sitter i ro, tviler jeg på at jeg klarer å oppnå et gjennomsnitt som er noe laverere enn 45. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benny Borg Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Du har en relativt lav hvilepuls. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Mener jeg leste en gang at 50 er lav hvilepult. 35 er jo nærmest død:-) Men hvilepulsen avhenger ikke bare av om man er i god form. Kroppenen våre er også veldig forskjellige. Kanskje du ikke klarer å få en veldig høy makspuls? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame på 40 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det har nok litt med både vekt og form å gjøre. For 2 pr siden var jeg nærmest mager, trente jevnlig, ganske intenst og hadde en hvilepuls i underkant av 40. I dag,med 10 kg mer på baken trener jeg fremdeles men ikke så intenst som før og har hvilepuls på rundt 60. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.