fei1365380229 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De tre yngste barna mine satt og snakket om når de ble født og om det hadde gjort vondt osv., den ene har bursdag i morgen så det er vel derfor. Alle skulle vite klokkeslettet og når eldstejenta var født på morgenen skulle selvfølgelig yngstejenta, snart 4 år(fra Kina) også være det. Det sa jeg var helt greit, for når man ikke visste kunne man bestemme selv. De spurte om det hadde gjort vondt når de lå i magen og da så hun fra Kina at hun husket når hun hadde ligget i magen og det gjorde vondt, så sa hun: jeg har ikke ligget i din mage mamma, jeg har ligget i en annen mammas mage i Kina. Jeg ble litt overrasket for jeg har ikke fortalt henne dette på akkurat denne måten. Spurte hvor hun hadde hørt dette fra og det var selvfølgelig fra storesøster (minimamma). Vet det har vært en diskusjon om man skal kalle fødemor for mamma og jeg tenkte egentlig etter den diskusjonen at det er kanskje ikke så lurt. Men nå tror jeg at jeg har endret mening, unger sier mamma og da er det vel like greit at vi også sier det kanskje 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188837-har-ligget-i-en-annen-mammas-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.