Gå til innhold

Har ligget i en annen mammas mage

Anbefalte innlegg

fei1365380229

De tre yngste barna mine satt og snakket om når de ble født og om det hadde gjort vondt osv., den ene har bursdag i morgen så det er vel derfor.

Alle skulle vite klokkeslettet og når eldstejenta var født på morgenen skulle selvfølgelig yngstejenta, snart 4 år(fra Kina) også være det. Det sa jeg var helt greit, for når man ikke visste kunne man bestemme selv.

De spurte om det hadde gjort vondt når de lå i magen og da så hun fra Kina at hun husket når hun hadde ligget i magen og det gjorde vondt, så sa hun: jeg har ikke ligget i din mage mamma, jeg har ligget i en annen mammas mage i Kina.

Jeg ble litt overrasket for jeg har ikke fortalt henne dette på akkurat denne måten. Spurte hvor hun hadde hørt dette fra og det var selvfølgelig fra storesøster (minimamma).

Vet det har vært en diskusjon om man skal kalle fødemor for mamma og jeg tenkte egentlig etter den diskusjonen at det er kanskje ikke så lurt. Men nå tror jeg at jeg har endret mening, unger sier mamma og da er det vel like greit at vi også sier det kanskje :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188837-har-ligget-i-en-annen-mammas-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...