Gå til innhold

Inderøy-treff forrige søndag

Gjest Nordlenning bosatt på Steinkjer :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Nordlenning bosatt på Steinkjer :o)

Forrige søndag var jeg og mannen min (og hunden) og gikk tur på en strand på Inderøya i Nord-Trøndelag. Plutselig fikk vi se mange adoptivforeldre med barna sine, det så kjempetrivelig ut.

Vi venter på tildeling fra Kina (Inoradopt) - og lurte egentlig på hvilken forening som var på Inderøy-treffet forrige søndag?

Jeg tror ikke det er så mange som adopterer gjennom InorAdopt her, så vi vurderer etterhvert å "tvinge oss med" en annen gruppe istedenfor å reise til Trondheim for å møte andre "Inoradoptanter".

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189125-inder%C3%B8y-treff-forrige-s%C3%B8ndag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

to fra india

Hei.

Vi var der!

Dere skulle bare ha tatt kontakt, det hadde vi bare satt pris på.

Det var lokalavdelingen til VB som hadde sitt årlige sommer-treff, men alle er hjertelig velkommen.

Har dere en annonym mail adresse som dere kan legge ut her kan jeg godt tipse dere om de arr. vi har.

Vi synes det er kjempe kjekt med nye fjes.

Hei.

Vi var der!

Dere skulle bare ha tatt kontakt, det hadde vi bare satt pris på.

Det var lokalavdelingen til VB som hadde sitt årlige sommer-treff, men alle er hjertelig velkommen.

Har dere en annonym mail adresse som dere kan legge ut her kan jeg godt tipse dere om de arr. vi har.

Vi synes det er kjempe kjekt med nye fjes.

Nå ble jeg glad - hvor flott at jeg fikk svar :o)

Jeg hadde lyst å ta kontakt, men fikk et akutt anfall av sjenerthet, hehe.

Jeg har dessverre ikke noen anonym mail-adresse, men kanskje du kunne sendt en mail til reidun@inoradopt - og be henne din mailadresse til meg? Det ville vært topp om du kunne gjøre det.

Det blir sikkert enkelt for Reidun å vite hvem jeg er: jeg går ut fra at det bare er vi fra Steinkjer som skal adoptere gjennom Inoradopt med registreringsdato i Kina 25. desember :o)

Kommer du fra Steinkjer?

to fra india

Nå ble jeg glad - hvor flott at jeg fikk svar :o)

Jeg hadde lyst å ta kontakt, men fikk et akutt anfall av sjenerthet, hehe.

Jeg har dessverre ikke noen anonym mail-adresse, men kanskje du kunne sendt en mail til reidun@inoradopt - og be henne din mailadresse til meg? Det ville vært topp om du kunne gjøre det.

Det blir sikkert enkelt for Reidun å vite hvem jeg er: jeg går ut fra at det bare er vi fra Steinkjer som skal adoptere gjennom Inoradopt med registreringsdato i Kina 25. desember :o)

Kommer du fra Steinkjer?

Da er mail sendt.

Skal bli hyggelig å høre fra dere.

Annonse

Hei

Jeg var der også.... Har ei jente som er adoptert fra Kina....

La merke til noen som gikk tur med hunden sin og som kastet pinner til den mens den badet. Var det dere?

Hei og hå

Det var oss, ja :o)

Vi var i "sjenertlunet", men veldig nysgjerrige på følget - det så så trivelig ut.

:o)

heisann!!

Var ikke på treffet, men syntes det var artig å se flere st.kjerbygg her!

Vi har to kinaprinsesser på 2 og 4 år. Så spennende at dere også skal til"midtens rike". Hvor lenge har dere igjen å vente??

Mvh

Hei :o)

Så morsomt at det er flere Steinkjerfolk her. Vi har lid 25. desember - og skal hente vårt første barn.

Dette er riktig spennende tider :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...