Gå til innhold

Homo kronprins adopterer

Anbefalte innlegg

Gjest Svenn Owe

Det hender faktisk jeg ønsker at kronprins Håkon hadde vært homofil, fant seg en kjekk afrikansk partner og insisterte på å adoptere. Da hadde diskusjonene om adopsjon fått en postmoderne vitamin-insprøytning av de store. *smil*

Tror uansett kronprinsen ville valgt en kjekk og snill partner - og at hans "tenkte" adoptivbarn ville fått en super oppvekst. Faktisk.

PS: Jeg er en kjedelig hetro, ergrer meg bare over at en ikke ser personlighet bare ytre demogragfiske kjennetegn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189246-homo-kronprins-adopterer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest artig tanke

Enig! Da kunne det blitt fart i debatten! ;0)

Men er ikke han prinsen av Monaco homo da? Jeg synes å huske at han ville adoptere en av søstrenes sønner for å sikre en etterfølger til trona ettersom han selv neppe reproduserer...

Helt kurant løsning det, spør man meg. Men det gjør man nok ikke....he he

Enig! Da kunne det blitt fart i debatten! ;0)

Men er ikke han prinsen av Monaco homo da? Jeg synes å huske at han ville adoptere en av søstrenes sønner for å sikre en etterfølger til trona ettersom han selv neppe reproduserer...

Helt kurant løsning det, spør man meg. Men det gjør man nok ikke....he he

I følge avisene reporoduserer Albert i søkk og kav. De har i alle fall gravd opp to barn han har, en liten gutt og en tenåringsdatter.

Men så vidt jeg vet kan ikke disse arve tronen, fordi de er født utenfor ekteskap.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...