Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fått noe nei.....men, jeg har fått reiseplanen (til Beijing) på mail.....reisedatoen er uforandret. Jeg venter nå altså......

Hei!

Er dere også i VB-gruppen som skal til Hunan snart?

Vi har ikke fått noe brev enda, men alt blir visstnok sendt fra VB idag.

10 dager igjen - Vi gleder oss hemningsløst!!

MVH

Hei!

MVH

Nå nærmer det seg gitt! Har reisestrutsene flyttet inn?

En annen ting; Du som følger så godt med: Hvor mange dager er det vanligvis mellom USA-tildelingene og VB-tildelingene? Jeg er nemlig en smule opptatt av statistikk for tiden! ;-)

Klem fra

Hei!

MVH

Vet du at "Notice of coming to China" er kommet til VB? Vi i AF venter svært spent nemlig.....

Nå nærmer det seg gitt! Har reisestrutsene flyttet inn?

En annen ting; Du som følger så godt med: Hvor mange dager er det vanligvis mellom USA-tildelingene og VB-tildelingene? Jeg er nemlig en smule opptatt av statistikk for tiden! ;-)

Klem fra

Johooo!

Sist gang begynte tildelingene i USA den 23.mai, og vi fikk 30.mai. En uke altså.

:-)

MVH

Annonse

Har ikke fått noe nei.....men, jeg har fått reiseplanen (til Beijing) på mail.....reisedatoen er uforandret. Jeg venter nå altså......

Hei Majata!!!

Har ikke fått det med meg før nå; GRATULERER så masse med jente (?) nr. 2 !!!!

Sendte deg en mail for noen mnd. siden, men det er mulig du har byttet e-postadresse siden sist, slik at denne ikke kom fram ?!?

Vi har det veldig bra. Lillesøster er som du kanskje vet fra Hunan - hentet henne i jan/feb i år. Tiden flyr! Hun er ei herlig jente med mye temperament :o)

Hvis du vil skrive noen ord, så hadde det vært hyggelig. Vi kan treffes på: [email protected]

God tur til Midtens Rike om kort tid. Vi var i nabokommunen i går og traff noen i reisefølget deres :oD

klemmer fra oss 4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...