Gå til innhold

Vi får de barna ingen andre vil ha!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest godt man ikke må velge

Mine døtre er de vakreste, søteste, flotteste, mest veltilpassede, intelligente og sosiale jentene som finnes (ikke myrsnipe jeg nei!) så her har amerikanerne gått glipp av to jenter de burde valgt ut "på øverste hylle". Heldig for meg - synd for dem!

Jeg er i alle fall superfornøyd og har fått akkurat de barna jeg kunne drømme om!!!!! Jeg har, heldigvis, ikke måttet velge, men vi var ment for hverandre. Skjebnen har ført oss sammen.

Om den latterlige påstanden skulle stemme, så har jeg bare en kommentar til det, og det er at om vår datter skulle være "left over" etter at amerikanerne har forsynt seg, så er jeg sinnsykt takknemlig for at jeg fikk "smulene", for jeg ville ikke hatt noe annet barn enn henne!

Alle barn fortjener foreldre, og påstanden om at nordmenn får barn som ingen andre vil ha er bare alldeles latterlige. VI vil ha de barna vi får, punktum. Og jeg vet nok om adopsjon til å vite at det ikke er snakk om noe internasjonalt supermarked hvor amerikanere forsyner seg fra øverste hylle. Eller noen andre for den saks skyld heller.

Jeg blir sint av påstanden din, den er vemmelig. Hvordan kan du sette et B-stempel på barn som adopteres til Norge??

Beste hilsen fra

Mine døtre er de vakreste, søteste, flotteste, mest veltilpassede, intelligente og sosiale jentene som finnes (ikke myrsnipe jeg nei!) så her har amerikanerne gått glipp av to jenter de burde valgt ut "på øverste hylle". Heldig for meg - synd for dem!

Jeg er i alle fall superfornøyd og har fått akkurat de barna jeg kunne drømme om!!!!! Jeg har, heldigvis, ikke måttet velge, men vi var ment for hverandre. Skjebnen har ført oss sammen.

Pussig, det der. Har en nagende mistanke om at det gjelder alle andre adoptivbarn i Norge også?!!

Men seff - kan jo hende vi er mer nøysomme her oppe i nord ;o)

Annonse

Ja, det glemte jeg: Dette var en såpass merksnodig påstand at jeg nesten mistenker deg for å være en god, gammel bekjent.

Den "kjenner litt til baksiden av adopsjonene"-greia samt den totale mangelen på dokumentasjon legger ikke noen direkte demper på den følelsen, gitt.

Takk og lov for at USA ikke ofret mine to døtre ett eneste blikk - for det var meningen at akkurat disse to skulle bli mine!!

De er helt unike og fantastiske jenter, som jeg ikke unner noen andre enn meg selv å være mamma til :oD

Annensortering?! Nope!

fra

Annonse

Takk og lov for at USA ikke ofret mine to døtre ett eneste blikk - for det var meningen at akkurat disse to skulle bli mine!!

De er helt unike og fantastiske jenter, som jeg ikke unner noen andre enn meg selv å være mamma til :oD

Annensortering?! Nope!

fra

Jeg er i akkurat samme heldige situasjon som deg. Amerikanerne vet ikke hvilke to gulljenter de gikk glipp av :-)

Gjest godt man ikke må velge

Pussig, det der. Har en nagende mistanke om at det gjelder alle andre adoptivbarn i Norge også?!!

Men seff - kan jo hende vi er mer nøysomme her oppe i nord ;o)

Å neida - dere får nok barn av beste sort nordpå også - slik som alle vi andre føler at vi har fått! Og hvem har rett til å rangere og hvilke kriterier skal brukes. Jeg har ikke fått barn som "ingen" vil ha. JEG vil jo ha de!

Jeg er sikker på du har vært blant de heldige også; og beskjedne er de vel ikke kjent for å være nordpå ....

;o)

Å neida - dere får nok barn av beste sort nordpå også - slik som alle vi andre føler at vi har fått! Og hvem har rett til å rangere og hvilke kriterier skal brukes. Jeg har ikke fått barn som "ingen" vil ha. JEG vil jo ha de!

Jeg er sikker på du har vært blant de heldige også; og beskjedne er de vel ikke kjent for å være nordpå ....

;o)

OK, da tør jeg si det høyt, da:

Verdens flotteste, vakreste, mest velskapte, mest intelligente, empatiske & sympatiske unger bor akkurat HER i huset!!!

Sånn tilfeldigvis.... ;-)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(Aaaahhhhh...det var godt å få det ut, hehe!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...