Gjest kinamamsen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Gratulerer til alle dere med Kina-tildelinger i dag! Er litt lat i sommervarmen så det blir bare ett felles innlegg; men et rungende HURRA og GRATULERER til dere sendes herved fra 0 Siter
jiemei Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg henger meg på Kinamamsens innlegg - Gratulerer til alle som har fått tildeling!! 0 Siter
litenkineser Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg henger meg på Kinamamsens innlegg - Gratulerer til alle som har fått tildeling!! Gratulerer så masse!!! 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Henger meg på jeg også! Gratulerer så masse til dere som har fått tildelinger! 0 Siter
Kilele Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer alle som har fått tildeling i dag! Måtte bare slenge meg på her for det er ikke så lett å følge med og gratulere alle enkeltvis i disse aktive sommerdagene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.