mannemie Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Korleis stiller det seg med fødselspengar dersom ein går ut i permisjon etter å ha jobba i 50% stilling ei stund. Eg jobba 100%i eit prosjekt før eg gjekk ut i permisjon med barn nr. 1, og fekk omsorgspermisjon med 80% løn i eitt år. Etter dette gjekk eg på dagpengar i ca 5 mnd. før eg tok til i ei kommunal 50% stilling, som eg jobbar i no. Korleis vert fødselspeng utbetalinga dersom eg skulle bli gravid og ut att i permisjon no? (80% av dei 50%??) 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Her er det flere muligheter, alt etter de faktiske forholdene. Dersom du har dagpenger ved siden av 50% stilling, blir fødselspengene regnet ut i forhold til inntekt de beste 6 mndr av de ssiste 10 mndr før du tar permisjon. Dersom du bare har 50% lønn og det er 25% differanse mellom denne inntekten og inntekt siste 3 år, skal siste 3 års inntekt legges til grunn, eventuelt skjønn. Se http://trygdehjelpen.no/fodsel/beregning.html. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.