yogi Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg skal betale veslas Finding Ad via paypal og trenger litt info/råd om dette. Jeg har en naturlig skepsis til å betale via internett (ikke via internettbanker) og aner derfor ingenting om paypal. Har bladd opp på paypal.com, men tør ikke gå videre uten å spørre dere som har erfaring med det her på dol. ) Hva gjør jeg? Hvordan blir jeg trukket beløpet? Er dette sikkert? Hilsen en lettere nervøs 0 Siter
Gjendine Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Har brukt Paypal ved flere anledninger. Har ikke hatt problemer. Beløpet blir trukket på konto. Lykke til. Ingen grunn til å være nervøs. 0 Siter
AAA Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hei! Vi sendte kontanter vi rett og slett. Fungerte helt glimrende. MVH 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Som Gjendine sier så fungerer PayPal helt utmerket, men jeg vil anbefale å velge å trekke beløp fra kredittkort (hvis du har) istedet for direkte fra bankkonto. Da har du litt mer kontroll HVIS det skulle skje noe rart *sier jeg og tar springfart ut av dette forumet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.