Gå til innhold

Kjære postman....

Anbefalte innlegg

Gjest sofie34

Vær så snill å kom med posten min NÅ.

Jeg har vært våken siden 04.30 idag.... har vurdert alle muligheter for å få tak i den "store konvolutten". Tenkte på å reise ned på postomdelingissentralen men klarte å slå den ideen fra meg.

Så vurderte jeg å sette meg på butikken og vente på at postmannen kom innom der (vet han pleier å levere pakker og annet der før han begynner runden sin). Har nesten klart å slå fra meg den tanken også...

Det siste alternativet er å ta med meg en stol og lydboka mi og sette meg ved siden av postkassestativet og vente....

Dette er uutholdelig altså...burde ha kjørt til Oslo på mandag kveld (bor i bergen)!

(Takk til deg Gjendine som foreslo å hente papirene og møte meg på fjellet et sted)

Jeg må ha bildet NÅÅÅÅÅÅ.

Storesøster er også ganske så gira nå. Har lovet å hente henne i bhg. hun kan få være med å åpen konvolutten. Eller som hun selv sier "jeg skal pakke opp lillesøster".

3-4 timer til...høres ikke så mye ut, men for meg er dette ganske uutholdelig nå..

Trøst...jeg trenger trøst....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189555-kj%C3%A6re-postman/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkelig mor

Skjønner deg så godt! ;-)

Dette blir en spennende dag. Hos oss kommer ikke posten før kl. 14.00, men da møtes vi hjemme for å åpne Konvolutten med BILDE av lillesøster!

Spenningen er til å ta og føle på......... ;-)

Åh.....føler utrolig med deg, vet akkurat hvordan det føles. Vi fikk tildeling på en torsdag, men bildene kom ikke før på tirsdagen, de hadde nemlig skrevet feil adresse. Var helt ifra meg av spenning, og hadde litt angst faktisk fordi jeg trodde at brevet var kommet bort, men det kom til slutt:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189555-kj%C3%A6re-postman/#findComment-1306725
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...