Sykkeljenta Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei. Jeg hadde for to uker siden en ulykke på sykkel. En bil kjørte plutselig ut like foran meg og jeg bremset alt jeg kunne med det resultat at jeg fikk ett eller annet i magen, vet ikke helt hva for jeg besvimte. Etter tur til legevakten ble det oppdaget at jeg hadde store mengder blod i urinen og jeg ble lagt inn på sykehus. CT viste knusningsskader på venstre nyre. Lå stille i tre døgn før jeg fikk opp å gå selv til toalettet. Er sykemeldt i 6 uker. Er bedt om å ta det rolig. Begynner å komme meg, har smerter i hode, rundt nyreområdet, korsrygg men kjenner meg ellers ganske bra. Når kan jeg begynne å trene litt igjen? Hva er det som har skjedd med meg og hvorfor må jeg ta det så rolig og hva vil det si å ta det rolig. Sykkeljenta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Beklager sene kommentarer. Pga. feriereiser har jeg ikke hatt internetttilgang. Slike alvorlige skader tilheles best ved at kroppen får ro. Etter 4-5 uker pleier man være istand til gradvis opptrening igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.