bao bao Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Gratulerer med prinsessa fra Hunan. Hilsen mamma'n til ei fra Hunan og ei fra Anhui 0 Siter
2312 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Gratulerer så mye med Hunan-prinsessen, og god tur til Kina!!! 0 Siter
midnattsol Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Gratulerer så mye med den vesle Hunanprinsessa!!! 0 Siter
rao Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Ååå gratulerer såå masse med den lille jenta !!!!! ;o) Håper tiden til henting går fort !! Klem fra 0 Siter
kompis Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Gratulerer hjerteligst med den lille prinsessa! God tur! 0 Siter
kabri Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Hei! Hvilken LID hadde dere? Tusen takk for gratulasjon. Vi hadde lid 17.12. MVH Kabri 0 Siter
kabri Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Gratulerer så mye med vesla fra Hunan. Vi har også ei prinsesse fra Hunan og kommer fra Stavanger. Håper på å treffe på dere på småbarnstreffet i Sola til høsten. ) Hilsen Hei igjen. Takk for hilsen. VI har tenkt å komme på treffet til høsten. Det blir sikkert kjekt. Vokste opp på Sola... MVH Kabri 0 Siter
kabri Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Så morro! GRATULERER MED HUNAN-PRINSESSA! Vi reiser til Hunan for å hente hjem vår prinsesse om en uke. Hun var også 14 mndr. ved tildeling. Takk for hilsen. Så kjekt at dere reiser snart. Nyt turen, lykke til og kanskje jeg kan få info fra deg før vi reiser. MVH Kabri 0 Siter
Gjest Tårnfrida Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tusen takk for gratulasjon. Vi hadde lid 17.12. MVH Kabri Oj, det betyr at vi antakeligvis er i neste gruppe...da begynner det å nærme seg for oss også da! ) 0 Siter
kabri Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Jeg gratulerer deg her og jeg !!! Gleder meg til å reise sammen med dere - har dere barn som skal bli med ? Vi har med storesøster på 3,5 år som også er fra Kina Takk for hilsen. Nei vi har ingen barn som skal være med. Blir hyggelig å reise sammen. Har sent inn alle papirene i dag til AF. MVH Kabri 0 Siter
kabri Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Oj, det betyr at vi antakeligvis er i neste gruppe...da begynner det å nærme seg for oss også da! ) Ja, nå har du inspurten...God helg. MVH Kabri 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.