Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med prinsessa fra Hunan.

Hilsen mamma'n til ei fra Hunan og ei fra Anhui

Skrevet

Gratulerer så mye med Hunan-prinsessen, og god tur til Kina!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med den vesle Hunanprinsessa!!!

Skrevet

Ååå gratulerer såå masse med den lille jenta !!!!! ;o)

Håper tiden til henting går fort !!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer hjerteligst med den lille prinsessa!

God tur!

Skrevet

Hei!

Hvilken LID hadde dere?

Tusen takk for gratulasjon. Vi hadde lid 17.12.

MVH

Kabri

Skrevet

Gratulerer så mye med vesla fra Hunan. Vi har også ei prinsesse fra Hunan og kommer fra Stavanger. Håper på å treffe på dere på småbarnstreffet i Sola til høsten. :o)

Hilsen

Hei igjen. Takk for hilsen. VI har tenkt å komme på treffet til høsten. Det blir sikkert kjekt. Vokste opp på Sola...

MVH

Kabri

Skrevet

Så morro!

GRATULERER MED HUNAN-PRINSESSA!

Vi reiser til Hunan for å hente hjem vår prinsesse om en uke. Hun var også 14 mndr. ved tildeling.

Takk for hilsen. Så kjekt at dere reiser snart. Nyt turen, lykke til og kanskje jeg kan få info fra deg før vi reiser.

MVH

Kabri

Gjest Tårnfrida
Skrevet

Tusen takk for gratulasjon. Vi hadde lid 17.12.

MVH

Kabri

Oj, det betyr at vi antakeligvis er i neste gruppe...da begynner det å nærme seg for oss også da! :o)

Skrevet

Jeg gratulerer deg her og jeg !!!

Gleder meg til å reise sammen med dere - har dere barn som skal bli med ? Vi har med storesøster på 3,5 år som også er fra Kina

Takk for hilsen.

Nei vi har ingen barn som skal være med. Blir hyggelig å reise sammen. Har sent inn alle papirene i dag til AF.

MVH

Kabri

Skrevet

Oj, det betyr at vi antakeligvis er i neste gruppe...da begynner det å nærme seg for oss også da! :o)

Ja, nå har du inspurten...God helg.

MVH

Kabri

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...