Gå til innhold

Er det flere med LID rundt 30.12.04?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tårnfrida

Hei Tårnfrida

Vi har lid 25.12. Vi bruker InorAdopt. Enn dere?

Uæææh, nå nærmer det seg snart :o)

Uææææh, ja det gjør det! Det har liksom vært så veldig langt fram hele tiden..! Vi bruker AF. Jeg vet ikke om vi reiser samtidig for det? Vet du?

Uææææh, ja det gjør det! Det har liksom vært så veldig langt fram hele tiden..! Vi bruker AF. Jeg vet ikke om vi reiser samtidig for det? Vet du?

Etter hva jeg har forstått så reiser de enkelte foreningene hver for seg, men det er vel ikke umulig at vi likevel havner på samme fly?

Hvordan er konsentrasjonsevnen din for tiden? Min er temmelig flagrende, for å si det mildt, hehe.

:o)

Gjest Tårnfrida

Etter hva jeg har forstått så reiser de enkelte foreningene hver for seg, men det er vel ikke umulig at vi likevel havner på samme fly?

Hvordan er konsentrasjonsevnen din for tiden? Min er temmelig flagrende, for å si det mildt, hehe.

:o)

Jeg har vært ganske ukonsentrert lenge, det er omtrent som når man går gravid. Bare at denne gangen så varer graviditeten så mye lengre...!

Annonse

Gjest Tårnfrida

Hei

Vi har også lid 301204 og bruker AF. Dermed skal vi reise sammen. Hvordan holder dere ut den siste lange ventetiden?

He-he! Jeg vet ikke, men det begynner nesten å bli litt for spennende nå, synes jeg...! Rene thrilleren! Vi har en egenfødt gutt på snart 4 år fra før, så vi blir jo sysselsatt en del av ham, heldigvis. Har også ganske mye å gjøre på jobben pt, men siste uken har det dabbet litt av pga ferieavvikling, og da får man jo tid til å tenke...! :o)

Kama Midt N

He-he! Jeg vet ikke, men det begynner nesten å bli litt for spennende nå, synes jeg...! Rene thrilleren! Vi har en egenfødt gutt på snart 4 år fra før, så vi blir jo sysselsatt en del av ham, heldigvis. Har også ganske mye å gjøre på jobben pt, men siste uken har det dabbet litt av pga ferieavvikling, og da får man jo tid til å tenke...! :o)

Har fri fra jobben, så jeg rydder på de merkeligste steder for å holde tankene borte. Vi har en egenfødt gutt på 8 år som skal være med til Kina. Skal deres gutt også være med?

Gjest Tårnfrida

Har fri fra jobben, så jeg rydder på de merkeligste steder for å holde tankene borte. Vi har en egenfødt gutt på 8 år som skal være med til Kina. Skal deres gutt også være med?

Det har vi ikke funnet ut av enda...men vi har heller ingen "barnevakt" som kan passe på ham mens vi er i Kina. Så det er mulig at pappa'n må bli hjemme - og at mamman må reise alene...men har hørt at det også kan bli tøft - vi kan jo få et sykt barn el selv bli syk. Vi får se hva vi gjør når vi vet tidspunktet for hentereisen...! :o)

Kama Midt N

Det har vi ikke funnet ut av enda...men vi har heller ingen "barnevakt" som kan passe på ham mens vi er i Kina. Så det er mulig at pappa'n må bli hjemme - og at mamman må reise alene...men har hørt at det også kan bli tøft - vi kan jo få et sykt barn el selv bli syk. Vi får se hva vi gjør når vi vet tidspunktet for hentereisen...! :o)

Har du en nøytral e-mail som vi kan snakkes på? Min er [email protected]

Hei! Har skrevet til deg tidligere, tror jeg, men vi har altså LID 23. des og er i neste gruppe! :-) Vi bruker AF, tror foreningene reiser hver for seg. De som har LID i begynnelsen av Januar blir vel også med i denne gruppa. Spennende tider!! Det er jo 1. juli i dag, så vi får svar i denne mnd folkens!:o)) Andre som vil ha kontakt?

Ventehilsen fra

Vi har LID 31.12.04 og vi bruker Verdens Barn. Fikk brev i går om at vi kan forvente tildeling i løpet av juli mnd. Skal bli spennende å følges ad denne siste ventemåneden. Tiden så langt har gått fort, men tror nok at den vil snegle seg avgårde når det nærmer seg dagen for den Store Telefonen...

Annonse

Gjest ettop

Ikke reis alene i allefall!

Vi reiste med eldre søsken, men vi hadde med hjelp og jeg skal ikke stikke under en stol at det var en stor fordel og være en ekstra voksen.

Men jeg vet av flere som har reist uten "barnevakt". De ble veldig slitne, men det gikk!

Og dette er en opplevelse som alle i familien må få være med på!

Vi reiste med eldre søsken, men vi hadde med hjelp og jeg skal ikke stikke under en stol at det var en stor fordel og være en ekstra voksen.

Men jeg vet av flere som har reist uten "barnevakt". De ble veldig slitne, men det gikk!

Vi hadde med oss storesøster på kun 3 år på siste hentereise. Vi hadde ikke noen ekstra voksne og vi var overhode ikke slitne.

Reis hele familien sier nå jeg :)

ja enig med Gjendine, reis hele familien!

Vi skal ha med en ekstra voksen, men hadde ikke vært i tvil om storesøster skulle vært med uansett. Så enig med de andre, reis alle sammen, jeg er sikker på at det blir en fantastisk opplevelse for storebror også!

MVH

Gjest lilja (den opprinnelige)

Jeg reiste alene voksen sammen med storesøster på 9.

Det gikk over all forventning, selv om lillesøster ikke var av de aller enkleste å håndtere. Rommet vårt var "base" for storesøster og to jevnaldrende storesøsken under store deler av oppholdet.

Begge de andre barna reiste sammen med begge foreldre + en ekstra voksen, men holdt seg mye sammen med min datter - fordi foreldrene syntes det ble for mye styr med flere unger på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...