Gå til innhold

Sør Afrika

Anbefalte innlegg

Gjest lurer litt på det...

Skal adoptere fra Sør Afrika,hvis vi blir godkjent da... har ikke kommet til besøk fra kommunen enda.... så er tidlig ute med spørsmål.

Den profilen vi skal lage om oss selv som skal til Sør Afrika, skal vi skrive den på norsk eller engelsk?

Er det mange her som skal adoptere eller har adoptert fra SA?

Hilsen en fersking....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189843-s%C3%B8r-afrika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

LillapåFub

Hei.

Så hyggelig å høre om flere Sør Afrika adoptanter.

Vi er enda ikke så veldig mange, så da kaster jeg meg frempå hver gang noen snakker om SA.

Vi skal selv adoptere derfra, og venter nå på tildeling. En nervepirrende tid, må jeg si..

Du spør om dette med profilen, og jeg kan fortelle at den skal skrives på engelsk. Dette gjør jo blant annet at det blir mindre som må oversettes ettter at dere har levert papirene til Verdens Barn.

I tillegg skal det skrives et brev til biologisk mor. Dette høres kanskje litt skummelt ut, men det gikk greit syens jeg,- når vi først kom igang.

Vet dere noe om når dere kommer igang med kommunen?

Ser at dere har fått mailadressen til Refiloe, sender også vår dersom dere har lyst til å ta kontakt.

[email protected]

vennlig hilsen

Lilla

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189843-s%C3%B8r-afrika/#findComment-1309810
Del på andre sider

Gjest lurer litt på det...

Hei.

Så hyggelig å høre om flere Sør Afrika adoptanter.

Vi er enda ikke så veldig mange, så da kaster jeg meg frempå hver gang noen snakker om SA.

Vi skal selv adoptere derfra, og venter nå på tildeling. En nervepirrende tid, må jeg si..

Du spør om dette med profilen, og jeg kan fortelle at den skal skrives på engelsk. Dette gjør jo blant annet at det blir mindre som må oversettes ettter at dere har levert papirene til Verdens Barn.

I tillegg skal det skrives et brev til biologisk mor. Dette høres kanskje litt skummelt ut, men det gikk greit syens jeg,- når vi først kom igang.

Vet dere noe om når dere kommer igang med kommunen?

Ser at dere har fått mailadressen til Refiloe, sender også vår dersom dere har lyst til å ta kontakt.

[email protected]

vennlig hilsen

Lilla

Takk for svar alle tre!

Kommunen sa det ville ta ca tre mnd før det ble vår tur, venteliste...

Så da blir det vel ut i september-oktober. Nå er det deilig sommer og sol, som vi nyter, så de mnd går sikkert fort!

Jeg kommer sikkert sterkere tilbake på dette forumet når vi har fått godkjenningen i boks ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189843-s%C3%B8r-afrika/#findComment-1310118
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...