siro Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Takker for mail og bilder. Jeg har prøvd å sende deg reply, men får ikke sendt til adressen din. Lurer på om du enten har full mailbox eller noe galt med adressen din. Klem fra 0 Siter
midnattsol Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Heisann, tror ikke at det er noe galt med adressen eller at mailboxen er full. Skal prøve å sjekke det. Har en annen mailadresse som du kan få - kanskje den fungerer bedre, hvis ikke så gi et hint her på dol så skal jeg få gubben til å se nærmere på saken 0 Siter
siro Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Heisann, tror ikke at det er noe galt med adressen eller at mailboxen er full. Skal prøve å sjekke det. Har en annen mailadresse som du kan få - kanskje den fungerer bedre, hvis ikke så gi et hint her på dol så skal jeg få gubben til å se nærmere på saken Hei Skal prøve igjen i kveld å sende mailen til deg. Skjønner ikke hva det var som gikk galt. klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.