Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, renseshampoo har jeg ingen erfaring med *grønn*. Jeg vet jo om fenomenet, men det er litt rart at en vanlige shampoo ikke gjør jobben. Hvorfor bruker man ikke renseshampoo hele tiden, da? Eller: Hvorfor er ikke alle shampooer renseshampooer?

Takk for Redken-tips. Bruker altså shampoo, balsam og kur derfra nå... Visste du at Smart Club selger Redken i STORE flasker og til litt små penger?

Oi nei det visste jeg ikke, takk for tipset! Billigere enn lookfantastic?

Sånn renseshampo er litt heavy for håret tror jeg, ihvertfall blir mitt veldig trått og rart før jeg tar balsam/kur i etterpå. Sånn at man skulle tro det var grønnsåpe man vasket det i. Vanlig shampo har vel noe fuktighetsgivende i seg og ripper ikke håret så totalt.

Bare husk på hvis du velger CAT-kuren at det er nødvendig med noe å ta i etterpå, for det er ikke en vanlig myk kur, men et slags "vann" som sprayes på og åpner hårskjellene. Fikk tips av frisør for maks effekt å spraye litt, massere inn, la det virke i ca 5 minutter, spray mer, masser, la det virke i 5 minutter, og en gang til. Og så ny kur (fukt) eller balsam. Litt mye jobb så jeg gjør det bare en sjelden gang. Hjelper veldig.

:)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

19

• Zelig

18

• amber sun

2

• Niobe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oi nei det visste jeg ikke, takk for tipset! Billigere enn lookfantastic?

Sånn renseshampo er litt heavy for håret tror jeg, ihvertfall blir mitt veldig trått og rart før jeg tar balsam/kur i etterpå. Sånn at man skulle tro det var grønnsåpe man vasket det i. Vanlig shampo har vel noe fuktighetsgivende i seg og ripper ikke håret så totalt.

Bare husk på hvis du velger CAT-kuren at det er nødvendig med noe å ta i etterpå, for det er ikke en vanlig myk kur, men et slags "vann" som sprayes på og åpner hårskjellene. Fikk tips av frisør for maks effekt å spraye litt, massere inn, la det virke i ca 5 minutter, spray mer, masser, la det virke i 5 minutter, og en gang til. Og så ny kur (fukt) eller balsam. Litt mye jobb så jeg gjør det bare en sjelden gang. Hjelper veldig.

Tusen takk igjen for stødig veiledning :)

Jeg vet ikke om det er billigere på Smart Club, men det kan godt hende. Flaskene er vulgært store, hadde det ikke stått Redken på dem, kunne man tro det var familieshampoo fra Nille... :) Kan det være 1 liter i dem, tro? Jeg husker ikke. De har forresten ikke alle Redken-produktene, kun et utvalg.

Du kan også kjøpe renseprodukter fra Decleor i store flasker på Smart Club for en nokså grei penge.

Dessverre husker jeg ikke prisene, men jeg mener å erindre at da jeg sto der, tenkte jeg at 'dette er da billigere enn å kjøpe på nettet...'. Men altså: Med forbehold om dårlig hukommelse her :)

Gjest lurer å det gitt
Skrevet

Jeg vet ikke om det er billigere på Smart Club, men det kan godt hende. Flaskene er vulgært store, hadde det ikke stått Redken på dem, kunne man tro det var familieshampoo fra Nille... :) Kan det være 1 liter i dem, tro? Jeg husker ikke. De har forresten ikke alle Redken-produktene, kun et utvalg.

Du kan også kjøpe renseprodukter fra Decleor i store flasker på Smart Club for en nokså grei penge.

Dessverre husker jeg ikke prisene, men jeg mener å erindre at da jeg sto der, tenkte jeg at 'dette er da billigere enn å kjøpe på nettet...'. Men altså: Med forbehold om dårlig hukommelse her :)

Er ikke de greiene på smart club pirat?

Skrevet

Skal ta en titt der en dag, kjempeglad for sånne tips! Decleor er jeg helfrelst på. Du så ikke tilfeldigvis om de hadde Neroli-olje der? Rund glassflaske med dråper til fjeset?

Skrevet

Er ikke de greiene på smart club pirat?

Det kan jeg ikke tenke meg. Tror du Smart Club er villig til å sette den nå så velrennomerte bedriften over styr på grunn av noe slikt?

De selger forresten alle slags varer i 'kjempestore størrelser'.

Gjest lurer å det gitt
Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg. Tror du Smart Club er villig til å sette den nå så velrennomerte bedriften over styr på grunn av noe slikt?

De selger forresten alle slags varer i 'kjempestore størrelser'.

Ja, men har prøvd noen av de store produktene KMS feks, og den var kjempedårlig, så tippet det ikke var "ekte" vare.

Skrevet

Skal ta en titt der en dag, kjempeglad for sånne tips! Decleor er jeg helfrelst på. Du så ikke tilfeldigvis om de hadde Neroli-olje der? Rund glassflaske med dråper til fjeset?

Jeg husket at du liker Decleor :)

Dessverre, jeg husker ikke den du spør om.

Nå må du ikke ha all verdens av forventninger. De selger altså et visst utvalg av Redken, Decleor og etpar andre merker (som jeg i farten ikke husker). Det kan altså hende at akkurat det du vil ha, ikke er i butikken. Men verdt å sjekke opp - ja!

Skrevet

Jeg husket at du liker Decleor :)

Dessverre, jeg husker ikke den du spør om.

Nå må du ikke ha all verdens av forventninger. De selger altså et visst utvalg av Redken, Decleor og etpar andre merker (som jeg i farten ikke husker). Det kan altså hende at akkurat det du vil ha, ikke er i butikken. Men verdt å sjekke opp - ja!

Ja jeg kommer og tar deg om de ikke har akkurat det jeg skal ha! :D

Skrevet

Ja, men har prøvd noen av de store produktene KMS feks, og den var kjempedårlig, så tippet det ikke var "ekte" vare.

Tuller du? Nei, det nekter jeg å tro. Har du hørt eller lest noe om dette?

Tenk på frisørsalongene, de får jo også inn shampooer etc i store flasker som de bruker på kundene - samtidig som de selger de vanlige, små flaskene til oss.

Skrevet

Ja jeg kommer og tar deg om de ikke har akkurat det jeg skal ha! :D

Ja, jeg har hørt at du er skikkelig skummel :)

Gjest lurer å det gitt
Skrevet

Tuller du? Nei, det nekter jeg å tro. Har du hørt eller lest noe om dette?

Tenk på frisørsalongene, de får jo også inn shampooer etc i store flasker som de bruker på kundene - samtidig som de selger de vanlige, små flaskene til oss.

Ja, og de store flaskene fylles så opp igjen med noe billig Nille greier.

Mulig det bare ER dårlig da, med KMS...?

Skrevet

Næsj det er ikke piratvarer, tror ikke det finnes, ihvertfall ikke i Norge! Har ikke vært borti det noe sted i hele verden, og jeg handler fra alle mulige steder, fra HongKong via eBay og alt mulig. Det finnes jo merker som hermer, men ikke ting som er tappet på samme flasker som originalmerkene. Men vet du noe jeg ikke vet så rop ut! :)

Skrevet

Tror du er litt på ville veier med antakelser her nå altså :)

Skrevet

Var kanskje feil shampo for håret ditt?

Gjest lurer å det gitt
Skrevet

Næsj det er ikke piratvarer, tror ikke det finnes, ihvertfall ikke i Norge! Har ikke vært borti det noe sted i hele verden, og jeg handler fra alle mulige steder, fra HongKong via eBay og alt mulig. Det finnes jo merker som hermer, men ikke ting som er tappet på samme flasker som originalmerkene. Men vet du noe jeg ikke vet så rop ut! :)

Det står da tom advarsel på flasken på noen orgnal greier, at dersom du ikke har kjøpt deni en salong, garanterer de ikke for inholdet.

Gjest lurer å det gitt
Skrevet

Var kanskje feil shampo for håret ditt?

Var en balsma for tørt hår, noe mitt er. Nå greier jeg ikke lenger gre håret etter vask.

Skrevet

Det står da tom advarsel på flasken på noen orgnal greier, at dersom du ikke har kjøpt deni en salong, garanterer de ikke for inholdet.

Ja det står det på alle varer som helst skal selges hos frisør eller hudpleier. Men det har vel så mye med at man ikke skal kjøpe det uten å ha fått veiledning først. Aktive ingredienser kan gjøre fæle ting med huden om det brukes feil..

Jeg har ihvertfall ikke hørt noe om piratvarer i denne bransjen. Men du kan spørre på makeupalley.com, verdens største forum for alt som har med hud og hår å gjøre. Produktanmeldelsene der er uunnværlige for en nettshopper som meg :)

Skrevet

Var en balsma for tørt hår, noe mitt er. Nå greier jeg ikke lenger gre håret etter vask.

Jaha, men det behøver jo ikke være riktig balsam.. Tørt hår kan jo være så mangt :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg tenkte kanskje at du ville svare... :-)

Men den Aqua Oleum, er det en flaske for hver gang? Da blir det dyrt. På den annen side, med alt dette håret jeg har fått utdelt, bruker jeg uansett mengder av det meste.

Svært og tørt hår? Nå ser jeg for meg Diana Ross.

Men jeg kan anbefale en kur fra Kerastase. Den reddet meg en gang i Syden.

Skrevet

Jeg liker Redken Outshine. Blir ikke så fettete akkurat men det demper det tørre og gjør det glatt og fint og blankt synes jeg :)

Har du forresten sånn renseshampo som? Det er lurt om man skal ta kurer en periode, så får du vekk alt som klamrer seg til hårstråene så kuren kan virke best mulig. F.eks KMS Clarifying Shampo.

Er den rette betegnelsen på renseshampooen 'KMS Daily Fixx Clarifying shampoo'? Koster kr 75 på lookfantastic... det er jo billig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...