Gå til innhold

Alder mellom søsken.

Anbefalte innlegg

belma1365380841

Vi adopterte et barn i 2004 som vi kom hjem med på slutten av året. I vår kommune er ventetida så lang (et år) så vi vurderer å sende inn søknad for nr 2 snart.

Jeg vet at det må gå et år fra hjemkomst før søknaden kan behandles av Staten, men er det en regel for hvor stor alderforskjell det skal være mellom søsken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190191-alder-mellom-s%C3%B8sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste skal være minimum 2 år yngre enn den yngste dere har fra før.

Regelen sier at det skal være 2 års aldersforskjell, men de er ganske lempelig på dette dersom man får tildelig av et litt større barn. Jeg har 1 år og 4 måneder mellom mine to kinaprinsesser.

Regelen sier at det skal være 2 års aldersforskjell, men de er ganske lempelig på dette dersom man får tildelig av et litt større barn. Jeg har 1 år og 4 måneder mellom mine to kinaprinsesser.

Stod det likevel dato på godkjenningen din fra Bufetat i samsvar med det Lilja sier? Og at Kina ikke brydde seg om det, rette og slett? Eller måtte du få ny godkjenning fra Bufetat?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...