Gå til innhold

Noen som vil chatte litt??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Colombia hope

Hei,

vi venter også barn fra Colombia og ønsker gjerne å deler litt erfaring og frustrasjoner.

I alt har vi ventet 37 måneder ( 17 i Colombia).Når vi endelig fikk tildeling av barnet, måtte vi si nei takk. Nå venter vi på en ny tildeling.

Jeg har lyst og behov for å komme i kontakt med andere som venter barn fra Colombia.

Hei,

vi venter også barn fra Colombia og ønsker gjerne å deler litt erfaring og frustrasjoner.

I alt har vi ventet 37 måneder ( 17 i Colombia).Når vi endelig fikk tildeling av barnet, måtte vi si nei takk. Nå venter vi på en ny tildeling.

Jeg har lyst og behov for å komme i kontakt med andere som venter barn fra Colombia.

Hei,

Vi er også i gang med en adopsjonsprosess, og har også valgt Colombia som adoptivland.

Ønsker også veldig gjerne kontakt med andre adoptanter :-)

Vennlig hilsen Jan Ove

www.janovebrenden.no

Colombiamamma

Hei,

Så denne meldingen først nå. Er ikke på chatten nå, men om du vil ha kontakt så send meg en mail

[email protected]

Vi har også måtte takke nei til en tildeling ved vår første adopsjon.

Colombiamamma

Hei,

Vi er også i gang med en adopsjonsprosess, og har også valgt Colombia som adoptivland.

Ønsker også veldig gjerne kontakt med andre adoptanter :-)

Vennlig hilsen Jan Ove

www.janovebrenden.no

Vi er en gjeng som ofte møtes på www.nicklisten.no. Du må reg. deg. Så kan du chatte.

Om dere vil være med på Colombialisten, så ta kontakt med meg på:

[email protected]

Annonse

Colombiamamma

Hei,

Feil adresse i første linje under denne. Beklager.

Vi er en gjeng som ofte møtes på www.nicklisten.no. Du må reg. deg. Så kan du chatte.

Om dere vil være med på Colombialisten, så ta kontakt med meg på:

[email protected]

Ok, tusen takk for tipset :)

Ønsker også gjerne mailkontakt med adoptanter som er i startfasen av prosessen.

Vennlig hilsen Jan Ove

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...