Gå til innhold

så mange gutter som ikke vet å vinne ei jente!

Anbefalte innlegg

Gjest biitta

Noen gutter er så fryktelig innpåslitne når de er interessert i ei jente, mens andre ikke tør å ta noe som helst initativ! Hvorfor finnes det så få som befinner seg et sted midt i mellom? Jeg har nettopp truffet en gutt som er helt perfekt når det kommer til å vise passelig mye oppmerksomhet og initativ ovenfor den de er interessert i. Noen må bestandig prate,prate, prate med en gang de føler noe for deg. "Jeg føler dette og dette for deg bla bla bla". Er ikke litt av spenningen å ikke vite 100% hva den andre føler og ikke føler akkurat nå? Det er jo det som er hele moroa med å være forelsket! Og ikke hele tiden være helt oppi personen, men å gi jenta pusterom og frihet til å være med andre uten at du skal være der samtidig? Heller gi små hint innimellom.Blir så irritert av at så mange mannfolk ikke kan "sjekke opp" på en skikkelig måte! aarrrgghh..

Fortsetter under...

"Heller gi små hint innimellom.Blir så irritert av at så mange mannfolk ikke kan "sjekke opp" på en skikkelig måte! aarrrgghh.. "

Problemet er vel at det ikke er mannfolk det er snakk om, men unge gutter. Det har ikke erfaringen som gjør at de har litt mer peiling på hva de egentlig driver med ;)

For jeg antar det er unge gutter du snakker om siden dette ligger på ungdomsforum.

Det skal en del år til på baken før gutter blir menn og vet hva de skal gjøre for å få responsen de vil ha ;)

Men alle må jo lære dette, det gjelder jo både gutter og jenter. SÅ ha litt tålmodighet mens du ennå er ung, så kommer det seg nok med årene, skal du se. :)

• 4 uker senere...

enig...men skulle ønske de viste enda mer opmerksomhet jeg da, så jeg ble mer sikker...spesielt siden jeg er såpass sjenert selv=)

Det er viktig å igjen huske på at det ikke finnes fasitsvar på hvor mye oppmerksomhet en gutt eller ei jente ønsker. Noen liker ikke å gi uttrykk for hva de føler i det hele tatt og tar det for gitt at partneren er fullstendig inneforstått med situasjonen mens andre liker å gjøre godt rede for hva hun/ham måtte føle for den andre. Dette varierer og begge deler kan være like spennende på hver sin måte.

Annonse

>Hvorfor finnes det så få som >befinner seg et sted midt i >mellom? Jeg har nettopp >truffet en gutt som er helt >perfekt når det kommer til å >vise passelig mye >oppmerksomhet og initativ >ovenfor den de er interessert >i.

Så hva i helsike klager du over?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...