siro Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 fra Kina?? Vi har LID 31.12 og nå er det endelig vår tur snart (forhåpentligvis). Begynner å vente på rykter. Er det for tidlig? mvh 0 Siter
unidad Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Har sjekket APC-sidene og det er ingen rykter som jeg kunne finne... Har LID 28.2 og er spent på videre cutoffdatoer... 0 Siter
siro Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Har sjekket APC-sidene og det er ingen rykter som jeg kunne finne... Har LID 28.2 og er spent på videre cutoffdatoer... Takk for at du sjekket. Kjenner på meg at ventenervene begynner virkelig nå! Jeg er sååå spent! mvh 0 Siter
Kilele Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg begynner også å bli temmemlig spent - på deres vegne! Tenk, nå er det dere som står fremst i køen! Skal ut å seile de nærmeste dagene men kommer nok til å henge over APC og lete etter rykter når vi er tilbake. Det blir ikke mange dagene i en liten seilbåt med to aktive kinaputter. Særlig minsten er jeg spent på om hun i det hele tatt klarer å holde seg i ro og innenfor båtens ytterkanter... Hold ut, ikke lenge igjen nå... 0 Siter
Kinesermor Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 ..men venter spent på sidelinjen for tildeling hos dere. Vi er også ferieklare nå, og regner med at dere er blitt tre-barns familie når vi er tilbake. Lykke til med siste ventetid! 0 Siter
Gjest Linn fra Stavanger Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Takk for at du sjekket. Kjenner på meg at ventenervene begynner virkelig nå! Jeg er sååå spent! mvh Har ikke funnet noen rykter. Skal si fra om jeg finner noe seinere. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.